+Apple TV سه گانه ای از برنامه های جدید کودکان را از اول پاییز پخش می کند


امید دلیری 18 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

+Apple TV سه گانه ای از برنامه های جدید کودکان را از اول پاییز پخش می کند. بین سه گانه نمایش های جدید ، Joseph Gordon-Levitt بازیگر و تهیه کننده دومین نمایش خود را بر روی اپل تی وی خواهد داشت. پخش سری جدید انیمیشن های کودکان ساخته ی او از 24 سپتامبر آغاز می شود.

در حال حاضر کمدی زنده ی Joseph Gordon-Levitt به نام Mr. Corman در +Apple TV پخش می شود. علاوه بر Mr. Corman ، پخش نمایش Wolfboy and the Everything Factory ساخته ی Joseph Gordon-Levitt به زودی آغاز می شود. Joseph Gordon-Levitt تهیه کننده اجرایی این نمایش است. این نمایش که توسط Toff Mazery و Edward Jesse ساخته شده است. این نمایش در 10 قسمت اجرا می شود. اپل آن را به عنوان یک مجموعه متحرک جدید برای افراد عجیب و غریب ، رویاپردازان و کسانی که در آن متناسب نیستند توصیف می کند.

اپل اعلام کرده است که پخشWolfboy and the Everything Factory از 24 سپتامبر آغاز می شود. وبسایت Variety گزارش جدیدی در این مورد منتشر کرده است. بر اساس این گزارش ، +Apple TV همچنین پخش دو برنامه کودک دیگر را در ماه اکتبر آغاز می کند. پخش نمایش Get Rolling with Otis از 8 اکتبر آغاز می شود. این نمایش داستان یک تراکتور را دنبال می کند. این نمایش بر اساس مجموعه کتاب داستان های به همین عنوان ساخته می شود.

یکی دیگر از نمایش های سه گانه ی جدید ، برنامه ی زنده ی Puppy Place می باشد. پخش این نمایش از 15 اکتبر شروع می شود. این نمایش ماجراهای خانواده ای را روایت می کند که سگ های جوان را پرورش می دهند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*