John Lithgow به جمع بازیگران فیلم Sharper اضافه شد


امید دلیری 21 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

John Lithgow به جمع بازیگران فیلم Sharper اضافه شد. این بازیگر قرار است در کنار Julianne Moore و Sebastian Stan در فیلم انحصاری اپل حضور داشته باشد. این فیلم توسط Apple Films و A24 تولید شده است.

به نقل از Deadline ، نقش John Lithgow در فیلم Sharper هنوز نامشخص است. فیلم برداری این فیلم قرار است از روز دوشنبه آغاز شود. این فیلم بر اساس فیلمنامه ویژه The Black List توسط Brian Gatewood و Alessandro Tanaka ساخته شده است. داستان این فیلم سوء استفاده های یک هنرمند کلاهبردار (با بازی Julianne Moore) را هنگام حرکت در محله های بالای شهر نیویورک دنبال می کند. طرح این فیلم به طور کامل فاش نشده است. اگرچه گزارش Deadline می گوید داستان این فیلم از پنت هاوس خیابان پنجم به گوشه کناره های کوئینز می رسد.

Justice Smith و Briana Middleton نیز از دیگر بازیگران فیلم Sharper می باشند. این فیلم قرار است در سینماها و از طریق +Apple TV پخش شود. Julianne Moore اخیراً در سریال Lisey’s Story اپل تی وی با اپل همکاری کرده است. او اکنون همراه با Gatewood ، Tanaka ، Bart Freundlich ، Erik Feig و Jessica Switch فیلم جدید اپل را تولید می کند. Julia Hammer و Amy Herman تهیه کنندگان اجرایی این فیلم می باشند. Jodie Caron نیز به عنوان تهیه کننده ی مشترک معرفی شده است.

John Lithgow دوبار نامزد اسکار ، برنده جوایز Emmy ، Tony و گلدن گلوب شده است. او اخیراً قراردادی برای حضور در فیلم دیگر +Apple TV به نام Killers of the Flower Moon امضا کرده است. فیلم Sharper جدیدترین پروژه از سری پروژه های اپل و A24 می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*