سریال Ted Lasso برنده ی 3 جایزه در مراسم Television Critics Association awards شد


امید دلیری 25 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Ted Lasso برنده ی 3 جایزه در مراسم Television Critics Association awards شد. سریال محبوب و پر افتخار +Apple TV از بین پنج جایزه ای که در سی و هفتمین جوایز سالانه انجمن منتقدان تلویزیونی نامزد دریافت آن ها شده بود ، سه جایزه دریافت کرد.

سریال Ted Lasso در بین برندگان جوایز Television Critics Association awards امسال پیشتاز بود. این سریال در هر سه بخش بزرگ TCA موفق به کسب جایزه شد :

  • بهترین برنامه ی سال
  • بهترین برنامه جدید
  • بهترین دستاورد در ژاندر کمدی

اگرچه سریال Ted Lasso بیشترین جایزه را برای یک نمایش دریافت کرد. اما HBO و HBO Max بیشترین جایزه را بر اساس پلتفرم نسبت به اپل و Netflix دریافت کردند. قبل از رای گیری ، Netflix با بیشترین تعداد نامزدی پیشتاز بود. Melanie McFarland رئیس TCA اشاره کرده است که به نظر می رسد برنامه های طنز از محبوبیت بیشتری در بین اعضای TCA برخودار بوده اند. مراسم Television Critics Association awards توسط بیش از 250 منتقد تلویزیونی و روزنامه نگار در سراسر ایالات متحده و کانادا داوری شده است.

سی و هفتمین دوره جوایز سالانه Television Critics Association awards برای دومین سال متوالی بصورت مجازی برگزار شد. سریال Ted Lasso موفقیت مهمی برای اپل بوده و جوایز مختلفی را کسب کرده است. تاگفته نماند که این سریال علاوه بر دریافت جایزه ، نامزد کسب جوایز بسیاری هم شده است. این فیلم 20 نامزدی Emmy برای اپل به دست آورد. همچنین  چهار جایزه Hollywood Critics awards را بدست آورد ، بیشتر از هر نمایش دیگری. این سریال برای فصل سوم تمدید شده اشت. گزارش اخیر نشان می دهد که دستمزد بازیگران ، عوامل و تهیه کنندگان این سریال برای فصل سوم افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*