اپلیکیشن Cameo Calls منتشر شد ، امکان صحبت تصویری با افراد مشهور


امید دلیری 27 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن Cameo Calls منتشر شد که در آن طرفداران می توانند با افراد مشهور به صورت تصویری صحبت کنند. اگر واقعاً می خواهید امشب با William Hung از برنامه مشهور American Idol صحبت کنید ، بیست دلار پس انداز دارید؟ با اخبار داغ تکنولوژی در مجله اینترنتی سیبو همراه باشید.

صحبت با افراد مشهور با استفاده از این سرویس جالب

روز گذشته شرکت Cameo اپلیکیشن Cameo Calls خود را عرضه کرد. این سرویس به طرفداران اجازه می دهد تا 15 دقیقه به صورت شخصی با افراد تأثیرگذار و افراد مشهور مورد علاقه شان به صورت تصویری صحبت کنند. این سرویس زمان و قیمت تماس خود را تعیین می کند ، که به گفته Cameo به طور متوسط ​​حدود 31 دلار است. برای رزرو تماس ، کاربران می توانند به وب سایت یا اپلیکیشن این سرویس مراجعه کنند. هنگام خرید Cameo Call ، یک کد بلیط منحصر به فرد دریافت می کنید که برای پیوستن به تماس خود در برنامه وارد می کنید.

در ژوئن 2020 ، Cameo به کاربران امکان رزرو تماس های Zoom با افراد مشهور را داد. زیرا قرنطینه ی مبنی بر شیوع ویروس COVID-19 به یک هنجار جهانی تبدیل شد. اما Cameo این ویژگی را در ماه آوریل کنار گذاشت. اکنون Cameo Calls به جای تکیه بر اپلیکیشن دیگر ، یک تجربه بومی را در اپلیکیشن انحصاری خود ارائه می دهد. با این حال ، نکته منفی برای کاربران این است که به سختی می توانند با فرد مشهور مورد علاقه ی خود وقت رزرو کنند. اما نکته ی مثبت این اپلیکیشن شامل یک عکس اختصاصی در انتهای تماس است. بنابراین می توانید با افراد مشهور مورد علاقه ی خود به راحت سلفی بگیرید. بدون اینکه نیاز به درخواست عکس کنید.

تجربیاتی مانند Cameo Calls با توجه به همه گیری ویروس COVID-19 معنا پیدا می کند. زمانی که ملاقات و خوشامدگویی افراد مشهور در بسیاری از نقاط امن نیست. شرکت Cameo همچنین فکر می کند که این محصول می تواند یک ملاقات معمولی و خوشامدگویی حتی در زمان های عادی ارائه دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*