تا سال 2022 اخبار دیگری از Remake بازی Dead Space شنیده نخواهد شد


Matin 28 شهریور 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

تا سال آینده خبری از ریبوت بازی Dead Space نخواهد بود. متاسفانه، الکترونیک آرتز، شرکت سازنده بازی اعلام کرده که این بازی در سکوت خبری توسعه پیدا خواهد کرد.

اواخر ماه اوت، الکترونیک آرتز از ریبوت بازی Dead Space رونمایی کرد. توجه به جزئیات بیشتر در تکنولوژی ساخت این ریبوت به‌کار رفته بود. به گفته یکی از کارگردانان این بازی، تکنولوژی جدیدی در بازی Dead Space به‌کار گرفته شده است.

تکنولوژی‌ای که ما درحال توسعه آن هستیم بر روی تخریب بدن متمرکز است. با این تکنولوژی می‌توان نه فقط ضربه زد، بلکه گوشت از استخوان دشمنان جدا کرد! همچنین می‌توان با وارد کردن ضربه به دشمن، متوجه مقدار جراحت و آسیب نیز شد.

این تکنولوژی بسیار جالب به‌نظر می‌رسد.

متاسفانه به‌نظر می‌آید برای مدت زیادی از این تکنولوژی و بازی خبری نشنویم.

با توجه به خبر جدیدی که وجود دارد، تا سال 2022 خبری از این بازی نخواهد بود.

یکی از توسعه دهندگان شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده: چیزهایی که ما نشان دادیم همگی درحال توسعه بودند؛ همانند لباس ایزاک در بازی Dead Space و آمبیانس موجود در ایشیمورا.  ما در حال کار بر روی این موضوع هستیم تا مطمئن شویم لباس‌های او در حد مناسبی اند. او ادامه داد: کلیپی در همین مورد وجود دارد که کار تیم بازی‌سازی را بر روی ساخت فضای ایشیمورا را به تصویر می‌کشد.

ما اکنون در سکوت به کار بر روی این بازی خواهیم پرداخت. در این زمان، تئوری‌ها، نظرات و پیشنهاداتی که از سوی شما برای ما ارسال شده است را نیز لحاظ خواهیم کرد. ما امیدواریم سال آینده به شما نشان دهیم که نظرات شما چقدر به شکل گیری بازی کمک کرده است.

تاریخ عرضه ریبوت بازی Dead Space مشخص نیست و زمان رسمی ای همچنان اعلام نشده است. چیزی که مشخص است این است که نباید انتظار عرضه زودهنگام آن را داشت. البته در این غیبت، شرکت سازنده بازی، ویدئویی به عنوان تسلی طرفداران این بازی منتشر کرده است. برای طرفدارانی که تصور می‌کردند ایشیمورا بیش از حد تمیز است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*