استودیو Respawn فرصتی برای ساخت Titanfall 3 ندارد


Matin 4 مهر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

مدیر ارتباطات استودیو Respawn با پاسخ به شایعات متنوع در مورد آینده بازی تایتانفال، توسعه بازی Titanfall 3 را رد کرده. و باور دارد که توسعه‌دهندگان به اندازه کافی پروژه در دست تولید دارند که فرصتی برای ساخت بازی جدید یا حتی محتوای نو برای Titanfall 2 وجود ندارد.

جیسون گارتزا در طی یک استریم زنده، برنامه‌های بعدی استودیو ریسپاون را موردبحث قرار داد. بر اساس گفته‌های وی، هیچ برنامه‌ای برای ساخت نسخه بعدی مجموعه Titanfall وجود ندارد. وی می‌گوید: « هیچ برنامه‌ای نداریم. ما بازی‌های بسیار زیادی در دست توسعه داریم که فرصت برای بازی جدید نمی‌‌ماند. لطفاً امیدوار نشوید و من قبلاً هم گفته‌‌ام که هیچ‌چیز در دست توسعه نیست»

گراتزا در ادامه استریم، از هک بازی Apex Legends توسط بازی‌کنان صحبت کرد. و اینکه استودیو Respawn از شرایط فعلی آگاه است و می‌داند که بازی دارای حفره‌هایی است که ممکن است باعث ایجاد مشکلات امنیتی شود. او هیچ برنامه‌ای برای بهبود وضعیت بازی و برطرف کردن حفره‌های امنیتی منتشر نکرده. و مشخص نیست آیا پاسخی به هکرها داده خواهد شد یا خیر؟

بازی Titanfall 3 تایتانفال

آینده Titanfall در هاله‌ای از ابهام

بازی تایتانفال، اولین مجموعه بزرگ ریسپاون با تلفیق ژانر تیراندازی اول‌شخص با ربات‌های عظیم بود. دنباله بازی که با نام Titanfall 2 شناخته می‌شود، یکی از بهترین بازی‌های سال نام گرفت. و توانست ایده‌های تازه‌ای را به نمایش بگذارد. از آن موقع تابه‌حال، شایعات زیادی در مورد ساخت بازی Titanfall 3 منتشرشده. اما هیچ‌کدام به نتیجه نرسید و در آخر شاهد معرفی بازی بتل رویال Apex Legends با الهام از دنیای تایتان‌فال بودیم.

استودیو ریسپاون پس از انتشار اپکس لجندز و توسعه آپدیت‌های فصلی، بازی Star Wars Jedi Fallen Order را منتشر کرد که اثری داستانی در ژانر اکشن ماجراجویی بود. موفقیت این بازی باعث شد تا الکترونیک آرتز، ساخت ادامه بازی را تائید کرد و آن را به عنوان شروع یک مجموعه جدید بشناسد. واضح است که ریسپاون به طور جدی در حال ساخت دنباله Fallen Order است و فرصتی برای توسعه عناوین جدید ندارد.

گزارش سال گذشته شرکت الکترونیک آرتز، نشان از لغو شدن ساخت بازی Titanfall 3 می‌داد. و به نظر می‌رسد که برنامه‌های استودیو در طی چند سال اخیر، تغییرات جدی داشته است. اسم بازی تایتانفال 3 هفته گذشته با انتشار فهرست بازی‌های جدید سرویس GeForce Now نمایان شد. انتشار این فهرست باعث تهییج طرفداران بازی و انتشار شایعاتی بی‌اساس شد که حال توسط Respawn نیز رد شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*