Sharon Horgan قرارداد جدیدی با +Apple TV برای ساخت یک کمدی تاریک امضاء کرد


امید دلیری 4 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Sharon Horgan قرارداد جدیدی با +Apple TV برای ساخت یک کمدی تاریک امضاء کرد. این نویسنده و بازیگر قرار است در یک سریال کمدی تاریک به عنوان بازیگر ، نویسنده ی و تولید کننده ی مشترک فعالیت کند.

Sharon Horgan در سال 2019 نیز با اپل تی وی قراردادی امضاء کرده بود. اکنون او قرارداد جدیدی برای سریالی که هنوز نام آن گفته نشده ، امضاء کرده است. به گزارش Variety ، این سریال جدید بر اساس نسخه اصلی فلاندرایی سال 2012 با نام Clan ساخته شده است. این سریال یک سفارش 10 قسمتی از اپل دریافت کرده است. Clan و بازسازی جدید آن توسط اپل ، یک کمدی تاریک درباره پنج خواهر است. خواهرانی که بخاطر مرگ زودهنگام والدینشان قول داده اند از یکدیگر مراقبت کنند.

قرارداد جدید Sharon Horgan یک قرارداد چند ساله است که در آن اپل حق رد کردن هر پروژه ای که نویسنده/بازیگر توسعه می دهد ، دارد. این قرارداد به طور خاص بین اپل و او می باشد نه با شرکت Merman (شرکت تولیدی او) . پیش از این ، شارون و شرکت او با آمازون برای یک قرارداد دو ساله به توافق رسیده بودند. اگرچه شرکت Merman متعاقباً قراردادهای مشابهی را با شبکه Comcast و Sky انگلستان امضا کرده است. اما با این حال سریال جدید +Apple TV هم توسط آن ها ساخته می شود.

Sharon Horgan شاید بیشتر به خاطر نویسندگی و بازی در Catastrophe و Motherland شناخته شده باشد. اشتراک سرویس پخش تلویزیونی اپل یعنی +Apple TV ، ماهانه 4.99 دلار هزینه دارد. مشتریان همچنین می توانند از طریق Apple One خدمات را دریافت کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*