پیش نمایش برنامه های مخصوص کودکان Get Rolling with Otis و Puppy Place منتشر شدند


امید دلیری 5 مهر 1400 دقیقه مطالعه
iOS 14

پیش نمایش برنامه های مخصوص کودکان Get Rolling with Otis و Puppy Place منتشر شدند. +Apple TV با جدیدترین نمایش های کودکان خود ، کتابخانه محتوای کودکان خود را توسعه می دهد.

اپل اعلام کرده است که Get Rolling with Otis یک سریال انیمیشنی می باشد. این نمایش بر اساس مجموعه کتاب های Penguin Random House نوشته Loren Long ساخته شده است. Otis تراکتور (با صداگذاری Griffin Robert Faulkner) کوچک است ، اما قلب بزرگی دارد. در طول این سری انیمیشن ، Otis با کمک به دوستان نیازمند اهمیت ترحم را به بچه ها می آموزد.  Vince Commisso ، Wendy Harris و author Loren Long تهیه کنندگان این سری انیمیشن می باشند. Darragh O’Connell ، Angela C. Santomero و Jane Startz از دیگر تهیه کنندگان می باشند.

به غیر از Get Rolling with Otis ، نمایش Puppy Place در تاریخ 15 اکتبر در اپل تی وی نمایش داده می شود. این نمایش بر اساس پرفروش ترین مجموعه کتاب Scholastic توسط Ellen Miles ساخته شده است. این برنامه هشت قسمتی به صورت زنده داستان پیترسون ها را روایت می کند. خانواده ای که توله سگ پرورش می دهند. چارلز (Riley Looc) و لیزی (Brooklynn MacKinzie) روشهای متفاوتی دارند. اما هر دو تلاش می کنند خانه های دوست داشتنی برای سگهای خودسر پیدا کنند.

هر قسمت از این نمایش به دنبال این است توله سگ ها چه ویژگی خاصی دارند. این نمایش به تهیه کنندگی اجرایی توسط Iole Lucchese ، Caitlin Friedman و Jef Kaminsky و Andrew Green ساخته شده است. اشتراک سرویس پخش تلویزیونی اپل یعنی +Apple TV ، ماهانه 4.99 دلار هزینه دارد. مشتریان همچنین می توانند از طریق Apple One خدمات را دریافت کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*