اپل پیش نمایش انیمیشن Blush را منتشر کرد


امید دلیری 7 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل پیش نمایش انیمیشن Blush را منتشر کرد. این پیش نمایش جدید نگاهی به اولین همکاری +Apple TV و Skydance Animation می اندازد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پیش نمایش انیمیشن Blush در کانال رسمی Apple TV در یوتیوب قرار داده شده است. این پیش نمایش کوتاه برخورد فضانورد با یک بیگانه صورتی را در سیاره ای کوچک و متروک نشان می دهد.

انیمیشن Blush داستان یک فضانورد گیر افتاده در یک سیاره متروک را دنبال می کند. او پس از سقوط در یک سیاره متروکه ، شانس هایی برای زنده ماندن پیدا می کند. هنگامی که یک مهمان فضایی از راه می رسد ، آن فضانورد لذت ساخت یک زندگی جدید را کشف می کند. او متوجه می شود که جهان یک نجات حیرت انگیز را تحویل داده است.

این انیمیشن کوتاه توسط Joe Mateo ، فیلم سازی که برنده جایزه Emmy هم هست ، نوشته و کارگردانی شده است. اپل می گوید داستان Joe Mateo ، سفر شخصی عمیق او در بهبودی ، امید و لحظات غیر قابل انکار انسانی است که توسط عشق نجات یافته است. Heather Schmidt Feng Yanu به عنوان تهیه کننده انیمیشن Blush فعالیت خواهد کرد. او در انیمیشن های Toy Story و Cars هم حضور داشته است. John Lasseter هم به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند. با انتشار پیش نمایش انیمیشن Blush به نظر می رسد شاهد انیمیشن جذاب دیگری از او خواهیم بود.

انیمیشن Blush به چند انیمیشن دیگر که قرار است برای اولین بار در +Apple TV پخش شوند ، می پیوندد. از جمله دو انیمیشن Luck و Spellbound که ساخته John Lasseter می باشند. همچنین انیمیشن Wolfwalkers که نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*