نمرات و نقد بازی Kena: Bridge Of Spirits منتشر شد


Matin 7 مهر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Kena: Bridge Of Spirits از عناوین نیمه انحصاری کنسول پلی استیشن است که برای کامپیوتر هم منتشر می‌شود. منتقدان و سایت‌های معتبر بازی‌های ویدیویی، امتیازها و نقد بازی Kena: Bridge Of Spirits را منتشر کرده‌اند و می‌توانیم از کیفیت بازی آگاه شویم. بر اساس امتیازات کسب‌شده، بازی جدید استودیو Ember Lab، اثری باکیفیت است و تجربه آن به تمام بازی‌کنان پیشنهاد می‌شود.

استودیو Ember Lab متشکل از پانزده توسعه‌دهنده اصلی است و مشخص است که این افراد به تنهایی، قادر به ساخت چنین بازی وسیعی نیستند. استودیوهای خارجی در روند توسعه بازی Kena: Bridge Of Spirits شرکت داشته‌اند و خوشبختانه تلاش استودیو به نتیجه رسیده و منتقدان از روند بازی و مکانیسم‌های آن رضایت داشته‌اند. این بازی درنتیجه یک قرارداد انحصاری با سونی ساخته شد و فعلاً امکان انتشار بازی برای کنسول ایکس باکس وجود ندارد.

دنیای بازی «کنا: پل ارواح» سرشار از زیبایی و لحظات بامزه و جالب است. داستان در مورد دختری به نام Kena است که روستای محل زندگی‌اش، توسط نیروهای شیطانی موردحمله قرار می‌گیرد و لازم است که روستا را بازسازی کند و آن را به حالت اولیه بازگرداند. یکی از نکات ویژه‌ی بازی، وجود ارواحی است که در دنیای فیزیکی باقی‌مانده‌اند و شما باید با درک خواسته‌های آن‌ها، به حل مشکلاتشان کمک کنید و راهنمای آن‌ها در سفر معنوی‌شان باشید.

مکانیسم‌های مختلفی مانند جادو به‌کاررفته و همچنین امکان استفاده از سلاح‌های گوناگون مانند تیر و کمان نیز وجود دارد. گردش در دنیای بازی، حس و حالی جالب و سرگرم‌کننده دارد و استودیو به‌خوبی از پس طراحی بصری بازی برآمده است. در ادامه نگاهی به بررسی‌های ثبت‌شده از بازی خواهیم انداخت.

نقد بازی Kena: Bridge Of Spirits

بررسی کوتاه بازی Kena: Bridge Of Spirits

در این بخش، خلاصه‌ای از نقد بازی Kena: Bridge Of Spirits را خواهیم خواند و با نظر منتقدان و نقاط قوت و ضعف بازی آشنا خواهیم شد.

DualSockers‌ – امتیاز 100/100

برای هر استودیویی، مهم نیست این استودیو مستقل باشد و اولین بازی‌اش را ساخته باشد، گنجاندن این اندازه محتوا و انجام آن به‌صورت موفقیت‌آمیز، دستاوردی بسیار بزرگ است. استودیو Ember Lab طوری این کار را انجام داده که انگار سال‌هاست چنین بازی‌های با کیفیتی تولید می‌کند. با افزودن بخش عکاسی، انتظار اضافه شدن چند ساعت بیشتر به گیم پلی و پر شدن گالری با تصاویری بامزه را داشته باشید.

TheGamer – امتیاز 80/100

بازی «کنا: پل ارواح» اثری رضایت‌بخش، که نمونه آن را به دلیل تغییرات ژانرها نمی‌بینیم. ناراحت‌کننده است که نباید انتظار بازی‌هایی با چنین کیفیتی از استودیوهای کوچکی مانند Ember Lab را داشته باشیم. واضح است که بخش بزرگی از بازی، از آثار دیگر کپی شده؛ اما تجربه‌ای مناسب و لذت‌بخش ایجادشده و نیازی به فکر در مورد کپی کاری و الهام گرفتن از بازی‌های دیگر ندارد. به‌طور کل، بازی ایده‌های جدیدی ندارد و به دنبال اختراع دوباره چرخ نیست، اما بااین‌وجود، چرخ بسیار زیبایی است!

IGN – امتیاز 80/100

بازی «کنا: پل ارواح» به عنوان اولین بازی Ember Lab، فوق‌العاده است و تلفیق مناسبی از طراحی هنری، انیمیشن‌های رضایت‌بخش و سیستم مبارزه متعادل است. به طور کل تعادل مناسبی میان جنبه‌های اکشن، سکو بازی، حل معما و گردش وجود دارد. نتیجه یک اثر اکشن ماجراجویی جهان باز است که شما را به‌روزهای گذشته و دوران زلدا و اوکامی برمی‌گرداند.

نمرات بازی کنا پل ارواح

مجموع نمرات بازی

بازی Kena: Bridge Of Spirits موفق به دریافت امتیاز 85 از متاکریتیک بر اساس 22 بررسی شده است. همان‌طور که خواندید، بازی دارای ایده‌های نوین نیست و به دنبال انقلابی در زمینه بازی‌های اکشن ماجراجویی نیست. اما تمام جنبه‌های آن به درستی طراحی‌شده‌اند و تجربه‌ای مهیج خواهید داشت.

GameSpew – 100
Digital Trends – 90
Game Informer – 90
Screen Rant – 90
Multiplayer.it – 88
SpazioGames – 83
Destructoid – 80
Game Rant – 80
GamesRadar+ – 80

Kena Bridge of Spirits meta

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*