دیالوگ‌ های بازی Starfield سه برابر بیشتر از Skyrim است


Matin 9 مهر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

بتسدا و ایکس باکس در هفته بازی توکیو شرکت کرده‌اند. در مورد گسترش برند ایکس باکس در ژاپن و بازی‌های جدید از جمله استارفیلد صحبت شده است. تاد هاوارد، مدیر بتسدا، با اشاره به وسعت بازی Starfield، تعداد دیالوگ‌های آن را سه برابر بیشتر از بازی Skyrim دانسته و از لحاظ داستانی، اثری وسیع‌تر و پیچیده‌تر را شاهدیم.

مدیر استودیوهای بتسدا اگر چه ویدیویی از بازی Starfield در هفته‌ی بازی توکیو نمایش نداد. اما اطلاعات جالبی در مورد آن منتشر کرد و فهمیدیم که تلاش بیشتری برای بومی‌سازی بازی برای آسیا و به خصوص ژاپن انجام شده است. بیش از 300صداپیشه در تهیه‌ی دوبله‌ی ژاپنی استارفیلد شرکت داشته‌اند. به گفته‌ی بتسدا، این بزرگ‌ترین پروژه‌ی ترجمه و دوبله بازی در تاریخ بازی‌های ویدیویی بوده است. هیچ اثر غربی، با این دقت و بودجه به ژاپنی ترجمه نشده است.

تاد هاوارد در ادامه، بحث را به سوی تعداد دیالوگ‌ های بازی Starfield کشاند.

و آن را سه برابر تعداد دیالوگ‌های بازی Skyrim خوانده و حداقل نسخه‌ی ژاپنی بازی، دارای 150 هزار خط دیالوگ است. بازی The Elder Scrolls V: Skyrim دارای 60‌ هزار خط دیالوگ بود و هنوز هم به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌ها از لحاظ داستانی به حساب می‌آید. بازی Fallout 4‌ با 110‌هزار خط دیالوگ و همچنین Cyberpunk 2077 با 100 هزار خط دیالوگ، در مقام‌های بعدی قرار دارند. به نظر می‌رسد که استارفیلد، بزرگ‌تر از هر بازی خواهد بود که تابه‌حال منتشر شده است.

بخش دیگری از برنامه به توضیحات توسعه‌دهنده بازی Redfall‌ که شوتری اول شخص از ساخته‌های Arkane است. اختصاص داشت و این بازی نیز به طور کامل برای ژاپن، بومی‌سازی شده است. بنابر گفته‌های مدیر استودیو، بازی در سال تابستان سال 2022 منتشر خواهد شد. به نظر یک اثر موفق خواهد بود. Deathloop‌، بازی جدید استودیو Arkane‌ نیز موفقیت بزرگی به دست آورده. این می‌تواند شروع نسلی فوق‌العاده تحت نظر ایکس باکس باشد.

استارفیلد Starfield

بازی Starfield تازه‌ترین مجموعه‌ی شرکت بتسدا در طی 25 سال اخیر است. استودیو فعلاً محتوای چندانی از بازی نمایش نداده و راه طولانی تا انتشار در سال 2022 باقی مانده است. صحبت‌های تاد هاوارد نشان‌دهنده‌ی وجود داستانی گسترده با امکان انتخاب دیالوگ‌های متعدد است. که از بازی‌های نقش‌آفرینی قبلی شرکت بتسدا نیز الهام گرفته است.

به تازگی ویدیوهایی از سه شهر بزرگ بازی منتشر شده و شاهد فضایی مشابه فیلم‌های علمی تخیلی هستیم. استارفیلد روز 20‌ آبان ساعت 1401 برای کنسول ایکس باکس سری و کامپیوتر منتشر خواهد شد. امکان انتشار آن برای پلی استیشن 5 وجود ندارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*