اپل همچنان آیفون را همراه با هدفون EarPods در کشور فرانسه عرضه می کند


امید دلیری 10 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل همچنان آیفون را همراه با هدفون EarPods در کشور فرانسه عرضه می کند. غول فناوری به منظور رعایت مقررات دولتی در فرانسه ، هدفون خود را بصورت رایگان به خریداران ارائه می دهد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل در سال 2020 هدفون و شارژرهای رایگان را از جعبه های آیفون حذف کرد. سیاستی که همچنان ادامه دارد. این اقدام در راستای تلاش های زیست محیطی برای کاهش ضایعات الکترونیکی انجام شد. با این حال در برخی مناطق ، این شرکت موظف است هدفون EarPods را بصورت رایگان در اختیار مشتریان قرار دهد. مقررات کشور فرانسه سازندگان را ملزم می کند تا از کودکان زیر 14 سال در برابر اشعه RF محافظت کنند. اپل به طور معمول از قوانین کشورهایی که در آن فعالیت می کند پیروی می کند.

سال گذشته به مشتریان آیفون 12 در فرانسه ، هدفون EarPods داده شد. امسال نیز مشتریان آیفون 13 با سفارش آیفون جدید ، هدفون سیمی اپل را دریافت می کنند. این موضوع را یکی از اعضای انجمن وبسایت MacRumors متوجه شده و به آن اشاره کرده است. هدفون سیمی اپل مانند سال گذشته بصورت جداگانه از جعبه ی آیفون به مشتریان داده شد. مشتریان در کشور فرانسه با سفارش آیفون 13 ، بسته ی بزرگتری را دریافت می کنند.

اپل قوانین فرانسه را رعایت کرده است. اما با این حال ، مقررات آژانس حمایت از مصرف کنندگان برزیلی Procon-SP را نادیده گرفته است. این امر باعث شد اپل اوایل امسال به دلیل عدم قرار دادن شارژر در جعبه ی آیفون در برزیل ، 1.9 میلیون دلار جریمه شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*