Ariana DeBose به جمع بازیگران فیلم Argylle پیوست


امید دلیری 12 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Ariana DeBose به جمع بازیگران فیلم Argylle پیوست. این بازیگر که نامزد دریافت جایزه Tony هم شده بود ، چهره ای آشنا برای تماشاگران +Apple TV می باشد. چرا که او در سریال Schmigadoon ، یکی از سریال های کمدی اپل تی وی حضور داشته است.

+Apple TV اخیراً با Matthew Vaughn (کارگردان) و Jason Fuchs (نویسنده و تهیه کننده) قراردادی امضاء کرده بود. قراردادی برای ساخت فیلمی مهیج درباره ی بزرگترین جاسوس جهان ، Argylle. این فیلم براساس رمان با موضوع جاسوسی به همین نام از Elly Conway ساخته می شود. اکنون Ariana DeBose بر اساس گزارش وبسایت Deadline به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است. هنوز مشخص نیست که او چه نقشی را بازی خواهد کرد.

Ariana DeBose در کنار Henry Cavill ، Sam Rockwell ، Bryce Dallas Howard ، Bryan Cranston ، Catherine O’Hara ، John Cena و Samuel L. Jackson بازی خواهد کرد. علاوه بر این بازیگران ، Dua Lipa خواننده ی محبوب و برنده ی جایزه Grammy نیز در این فیلم حضور دارد. Matthew Vaughn با وبسایت Deadline گفت و گویی داشته است. او گفته است : ما بازیگران ستاره ای را جمع کرده ایم تا بجای هر یک از شخصیت های فوق العاده اصلی و گیرا در این داستان هیجان انگیز زندگی کنیم. ما بسیار هیجان زده ایم که این فیلم در حال ساخت است و ما را به اشتراک گذاری آن نزدیک می کند.

Ariana DeBose در سال 2018 برای ایفای نقش Donna Summer در Summer: The Donna Summer Musical ، نامزد دریافت جایزه Tony شد. او همچنین یکی از بازیگران اصلی فیلم Hamilton بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*