اپل با Sam Catlin قرارداد امضاء کرد


امید دلیری 14 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل با Sam Catlin قرارداد امضاء کرد. با این قرارداد +Apple TV استعدادهای بیشتری برای تولید محتوای با کیفیت بدست می آورد. زیرا غول فناوری با سازنده ی سریال Preacher به توافق کلی رسیده است. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Sam Catlin تهیه کننده ی سریال محبوب Breaking Bad بوده است. اکنون او قرار است برای سرویس پخش جریانی اپل ، محتوا تولید کند. این تولیدکننده ی با استعداد از طریق شرکت تولیدی خود یعنی Short Drive Enertainment که با Tiffany Prasifka اداره می کند ، برای اپل محتوا تولید می کند. او قبل سریال های Preacher و Breaking Bad ، به عنوان نویسنده در درام جنایی Kidnapped شبکه ی NBC و درام قانونی Canterbury’s Law شبکه ی Fox فعالیت داشته است.

Sam Catlin همچنین تهیه کننده اقتباسی از کمدی درام استرالیایی Rake بود که در یک فصل در سال 2014 پخش شد. هنوز مشخص نیست چه نمایش هایی از این قرارداد جدید حاصل می شود. اما او بیشتر به دنبال ژانر درام می باشد و با تولیدات سنگین مانند سریال Breaking Bad به موفقیت های زیادی دست یافته است. آخرین سریال او یعنی Preacher یک ماجراجویی ماوراء طبیعی بود. این سریال بر اساس مجموعه کمیک بوک هایی به همین نام ساخته شده بود و در چهار فصل پخش شد.

Sam Catlin به مجموعه افراد با استعداد +Apple TV برای تولید محتوا و نمایش پیوست. از جمله Misha Green سازنده ی Lovecraft Country و Sian Hede کارگردان CODA و Tracy Oliver نویسنده ی Girls Trip. در حال حاضر اپل مجموعه ای از فیلم ها و سریال های اصلی خود را در دست تولید دارد. از جمله Acapulco ، Finch ، Killers of the Flower Moon ، Swan Song و Wool.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*