با استفاده از نسخه ی 2.5 اپلیکیشن Halide می توانید بصورت ماکرو عکاسی کنید


امید دلیری 15 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

با استفاده از نسخه ی 2.5 اپلیکیشن Halide می توانید بصورت ماکرو عکاسی کنید. تیم Halide به روزرسانی نسخه ی جدید اپلیکیشن خود را منتشر کرده است. نسخه ای که امکان  عکاسی ماکرو را برای همه مدل های آیفون 8 به بالا فراهم می کند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

همانطور که می دانید آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس اولین آیفون هایی هستند که دارای حالت ماکرو بصورت رسمی می باشند. اما توسعه دهندگان اپلیکیشن Halide نسخه ی جدیدی را ارائه داده اند که اکنون عکاسی ماکرو را در طیف وسیع تری از آیفون ها به ارمغان می آورد. تیم Halide اشاره می کند عکس های گرفته شده با سری آیفون 13 پرو ، دقیق تر می باشد. این امر به دلیل دقت بیشتر میکروسکوپ دوبین آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس می باشد.

با این حال ، کسانی که آیفون 8 یا جدیدتر دارند می توانند با استفاده از نسخه جدید اپلیکیشن Halide ، از حالت ماکرو استفاده کنند. در واقع آن ها می توانند هنگام عکسبرداری از نمای نزدیک سوژه ی مورد نظر ، کیفیت بهتری را مشاهده کنند. این اپلیکیشن با بررسی اینکه کدام دوربین آیفون می تواند نزدیکترین سوژه را فوکوس کند ، کار می کند. سپس از آن دوربین استفاده می کند. پس از آن ، قابلیت فوکوس دوربین را تا زیر میلی متر ارائه می دهد. در نهایت پس از عکاسی ، فرایند افزایش جزئیات مبتنی بر هوش مصنوعی Neural Macro باعث بهبود دیجیتالی عکسی می شود که گرفته اید.

حالت ماکرو برای همه کاربران اپلیکیشن Halide در دسترس است. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن رایگان نسیت. اشتراک ماهانه ی این اپلیکیشن 9.99 دلار و قیمت خرید کلی آن 49.99 دلار می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*