Adobe نسخه های جدید Photoshop Elements و Premiere Elements را منتشر کرد


امید دلیری 17 مهر 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

Adobe نسخه های جدید Photoshop Elements و Premiere Elements را منتشر کرد. این نسخه ها سبک های نمایش اسلاید و ویژگی های ویرایش خودکار جدید را به ارمغان می آورند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

شرکت Adobe به روزرسانی سالانه ی Photoshop Elements و Premiere Elements را برای سال 2022 منتشر کرده است. این به روزرسانی ها ، بر سهولت استفاده از این اپلیکیشن ها متمرکز شده اند. هدف و تمرکز نسخه های جدید هر دو اپلیکیشن ، بیشتر مصرف کنندگان است تا حرفه ای ها. چرا که این نسخه ها شامل خودکارسازی وظایف مشترک و ارائه ابزارهای جدید برای به اشتراک گذاری کارها می باشد.

Photoshop Elements 2022

 

Adobe گفته است که نسخه های امسال ویژگی های جدید Adobe Sensei AI را ارائه می دهند تا عکس ها و فیلم های شما را به اوج خلاقیت جدید برساند. برای مثال ، فناوری Adobe Sensei AI به شما این امکان را می دهد که تنها با یک کلیک عکس های خود را به راحتی به هنر تبدیل کنید. در Photoshop Elements 2022 ، فناوری هوش مصنوعی Adobe به کاربران این امکان را می دهد تا سبک هنری معروفی را انتخاب کنند. سپس آن سبک به صورت خودکار مانند یک فیلتر روی عکس اعمال شود.

علاوه بر این ویژگی ، اکنون می توان پوشش ها و لایه های متحرک مانند دانه های برف ، قلب و درخشش را می توان به عکس ثابت اضافه کرد. سپس می توانید طرح های خود را به صورت MP4 ذخیره کنید. سپس به راحتی می توانید آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

Premiere Elements 2022

 

Premiere Elements 2022 که به تازگی منتشر شده بر رسانه های اجتماعی نیز متمرکز است. با یک کلیک ، فیلم ها را می توان از حالت افقی 16:9 به اندازه هایی متناسب با رسانه های اجتماعی مانند مربع 1:1 فیس بوک تغییر داد. Adobe می گوید : همه ما دوست داریم در رسانه های اجتماعی محتوا به اشتراک بگذاریم. Premiere Elements در حال حاضر به شما امکان می دهد ویدیوهای خود را به راحتی در قالب های عمودی یا مربعی بدون از دست دادن محتوا ، ویرایش و به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید عنوانین متحرک ، افکت مات و پس زمینه طراحی شده برای فیلم های غیر افقی را اضافه کنید.

سایر ویژگی های هر دو اپلیکیشن شامل ویرایش های راهنمایی شده ی بیشتر می باشد. . Adobe گفته است که Photoshop Elements و Premiere Elements دارای 87 ویرایش های راهنمایی شده هستند. امسال چهار گزینه ی جدید نیز معرفی شده اند. از جمله تنظیم رنگ و روشنایی ، حذف قسمت هایی از تصویر و اصلاح جزئیات.

Photoshop Elements 2022 و Premiere Elements 2022 هم اکنون در وب سایت Adobe در دسترس هستند. هریک از آنها 99 دلار قیمت دارند. همچنین می توانید آن ها را با هم به قیمت 150 دلار خریداری کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*