ویژگی جدید اینستاگرام خطاب به نوجوانان هنگام استفاده از آن : برای سلامت روان خود کمی استراحت کنید


امید دلیری 19 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ویژگی جدید اینستاگرام خطاب به نوجوانان هنگام استفاده از آن : برای سلامت روان خود کمی استراحت کنید. معاون امور جهانی فیس بوک روز یکشنبه گفت که اینستاگرام در حال انجام اقداماتی برای هدایت کاربران نوجوان می باشد. اقداماتی که برای دور کردن آن ها از محتوای مضر انجام می شود. اما در اقدامی جالب ، اینستاگرام به کاربران نوجوان هنگام استفاده از این سرویس خواهد گفت که از این اپلیکیشن خارج شوند و کمی استراحت کنند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

فیس بوک هفته ای بد همراه با انتقادات روزافزون را پشت سر گذاشته است. اما این شبکه اجتماعی اکنون در نظر دارد برای محافظت برخی از کاربران بیشتر تلاش کند. Nick Clegg معاون امور جهانی فیس بوک برخی از تغییرات را که می تواند به نوجوانان کمک کند ، توضیح داده است : ما قصد داریم چیزی را معرفی کنیم که فکر می کنم تفاوت قابل توجهی ایجاد می کند. جایی که سیستم های ما متوجه می شوند که نوجوان ها بارها و بارها به یک محتوا نگاه می کند. محتوایی است که ممکن است برای آن ها مفید نباشد. ما آنها را به سمت دیدن مطالب دیگر هدایت می کنیم.

Nick Clegg علاوه بر نظارت بر نوع محتوایی که مشاهده می شود ، طرح دیگری هم ارائه داد. او گفت : ما ویژگی را تحت عنوان استراحت کنید معرفی می کنیم. ویژگی که در آن ما از نوجوانان می خواهیم از اینستاگرام خارج شوند و کمی استراحت کنند. Nick Clegg زمان عرضه ی این ویژگی ها را ارائه نکرده است. اما ظاهراً فیس بوک مدتی است که به دنبال حفاظت از کاربران خود بوده است. مثل درخواست تاریخ تولد کاربران و استفاده بالقوه از سیستم های تشخیص الگوریتمی برای تعیین اینکه آیا کاربران در مورد سن خود به روش های مختلف دروغ گفته اند یا خیر. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*