Google TV امکان اضافه کردن چند پروفایل کاربری ، لیست تماشا و بهبود حالت Ambient را فراهم کرد


امید دلیری 20 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Google TV امکان اضافه کردن چند پروفایل کاربری ، لیست تماشا و بهبود حالت Ambient را فراهم کرد. این سرویس امکان اضافه کردن چند پروفایل کاربری را فراهم کرده است. به این ترتیب همه ی اعضای خانواده اجازه دارند با حساب گوگل خود به فضای شخصی خود دسترسی پیدا کنند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اضافه شدن ویژگی های جدید به Google TV

گوگل می گوید کاربران با پروفایل های شخصی سازی شده ، پیشنهاد فیلم و سریال و نمایش هایی که مناسب آن ها است را دریافت می کنند. این امر توسط لیست تماشای شخصی کاربر و دستیار گوگل انجام می شود. گوگل در یک پست وبلاگ بیان کرده که هنگام تماشای تلویزیون ، پروفایل کاربران علایق و ترجیحات آنها را در نظر می گیرد. به این ترتیب به آنها در کشف محتوایی که احتمالاً کاربران از آن ها لذت می برند کمک کند. والدین همچنین می توانند پروفایل بچه ها را تنظیم کنند. به این ترتیب فرزندانشان تحت نظارت آنها به فیلم ها و نمایش ها دسترسی داشته باشند.

هر حساب گوگل دارای لیست نظارتی خود است تا محتوایی که می خواهید بعداً تماشا کنید در پروفایل شما نمایش داده شود و از لیست کاربران دیگر جدا بماند. گوگل همچنین خاطرنشان می کند که می توانید با گفتن چه چیزی را باید تماشا کنم ؛ توصیه هایی را از این سرویس بخواهید. پروفایل شما به دستیار گوگل حساب شما در Google TV پیوند خورده است. بنابراین پاسخ های شخصی مورد نظر خود را دریافت خواهید کرد.

بر اساس گزارش وبسایت TechCrunch ، گوگل گفته است که تنظیم یک پروفایل جدید آسان است. زیرا برنامه های دانلود شده و جزئیات ورود برنامه در پروفایل ها استفاده می شود. بنابراین نیازی نیست که هر بار که یک پروفایل جدید ایجاد می کنید ، از ابتدا شروع کنید. گوگل همچنین اظهار داشت که با افزودن اطلاعات شخصی ، ویژگی اسکرین سیور مانند حالت Ambient را مفیدتر می کند. به عنوان مثال ، تلویزیون شما اکنون اطلاعاتی را بر اساس مشخصات شما نشان می دهد. اطاعاتی مانند آب و هوا ، اخبار ، ورزش و سایر موارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*