سونی تعدادی بازی را به مناسبت ۵ سالگی پلی استیشن VR رایگان خواهد کرد


Matin 23 مهر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

امروز پنجمین سالگرد دستگاه پلی استیشن VR است. پس سونی جشن گرفتن 5 سالگی پلی استیشن VR سه بازی را برای آن رایگان کرد. جزئیات آن‌ها هفته آینده منتشر خواهد شد.

طبق گفته‌های سونی بیش از 500 بازی برای این دستگاه منتشر شده است. در میان همه این بازی‌ها چند مورد هستند که به شدت طرفدار دارند. البته این بحث علاقه در مناطق مختلف ممکن است متفاوت باشد. محبوب‌ترین عناوین دستگاه پلی استیشن VR در جهان؛ Rec Room، بیت سِیبر، PSVR Worlds، رزیدنت اویل 7 و اسکایریم هستند.

در منطقه آمریکای شمالی رزیدنت اویل 7 با Firewall: Zero Hour و Playstation VR Worlds با Job Simulator جایگزین شده است. در ژاپن نیز بازی گرند توریسمو طرفداران بسیاری دارد.

زمانی که پلی استیشن VR عرضه شد انقلابی در صنعت بازی ایجاد کرد. برخی معتقد بودند که این دستگاه آینده دنیای گیمینگ است. حال سونی نیز اعلام کرده که به زودی مدل جدیدی از این دستگاه را عرضه خواهد کرد.

این دستگاه جدید رزولوشن بیشتر، زاویه دید بهتر و کنترلر جدیدتری خواهد داشت. همینطور اینکه با یک سیم به دستگاه متصل خواهد شد. کنترلر این دستگاه نیز تعدادی از قابلیت‌های دوئل سنس را خواهد داشت.

هنوز پلی استیشن VR جدید معرفی نشده اما اینطور که به نظر می‌رسد کنترلر جدید هم توانایی شناسایی حرکت خارجی و هم توانایی شناسایی حرکت داخلی را خواهد داشت. طبق چیزی که معرفی شده این کنترلر چیزی شبیه به Valve Index یا HTC Vive خواهد بود.

یکی از جالب‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار پلی استیشن VR است.

حال سونی تصمیم گرفته تا برای 5 سالگی پلی استیشن VR تعدادی بازی را رایگان کند. که این خیلی خوب است. به دلیل اینکه در این مدت اخبار زیادی در مورد کنسول‌ها بود و تا حدی این دستگاه فراموش شده بود. حال با اینکار سونی دوباره به سر زبان‌ها آمده است.

قطعاً این هدست امسال عرضه نخواهد شد اما امیدواریم اخبار بیشتری از آن تا آخر سال 2022 منتشر شود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*