Common به جمع بازیگران سریال Wool اضافه شد


امید دلیری 26 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Common به جمع بازیگران سریال Wool اضافه شد. این خواننده ی رپ و بازیگر به جمع بازیگران سریال درام آینده ی +Apple TV پیوست. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به گزارش هالیوود ریپورتر ، Lonnie Rashid Lynn ملقب به Common به جمع بازیگران برجسته ی سریال Wool پیوسته است. بازیگران برجسته ای مثل Rebecca Ferguson ، Tim Robbins ، Rashida Jones و David Oyelowo. سریال Wool بر اساس پرفروش ترین مجموعه دیستوپی نیویورک تایمز یعنی Silo ساخته می شود. داستان این سریال در دنیایی مخروبه اتفاق می افتد. دنیایی که در آن افراد برای زنده ماندن مجبور به زندگی در زیر زمین هستند. داستان حول محور جامعه ای می گذرد که در سیلویی زندگی می کنند که صدها داستان را به زمین منتقل می کند.

Common قرار است نقش Sims ، رئیس امنیت قضایی در جامعه Silo را بازی کند. Tim Robbins نقش Bernard ، رئیس فناوری اطلاعات silo را بر عهده خواهد گرفت. در واقع او نقش مقابل Juliette با بازی Rebecca Ferguson را خواهد داشت. Juliette به عنوان یک مهندس سخت کوش توصیف می شود و باید با قوانین متعدد silo کنار بیاید. David Oyelowo نقش Holston ، کلانتر سیلو را بازی می کند. Rashida Jones قرار است نقش Allison همسر Holston را بازی کند. Allison در کنار Juliette در بخش فناوری سیلو که توسط Bernard اداره می شود کار می کند.

سریال Wool توسط Graham Yost نوشته شده و توسط Morten Tyldum کارگردانی می شود. Rebecca Ferguson ، Graham Yost ، Morten Tyldum و Howey در کنار Nina Jack ، Remi Aubuchon و Ingrid Escajeda تهیه کنندگان این سریال خواهند بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*