برنامه ی Mythic Quest برای دو فصل دیگر تمدید شد


امید دلیری 1 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

برنامه ی Mythic Quest برای دو فصل دیگر تمدید شد. Rob McElhenney و دو ستاره مهمان اعلام کرده اند که این برنامه حداقل دو فصل دیگر اجرا می شود. فصل بعدی این برنامه در سال 2022 پخش می شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

این خبر در توییت جدیدی توسط Anthony Hopkins و Rob McElhenney اعلام شده است. Jason Sudeikis از سریال Ted Lasso نیز در پایان این توییت ظاهر شده و با Anthony Hopkins صحبت کرده است. در این توییت گفته شده است که پخش فصل سوم برنامه ی Mythic Quest در سال 2022 آغاز می شود. در واقع این برنامه بعد از فصل دوم سریال Ted Lasso و البته قبل از فصل سوم آن پخش می شود. در این توییت گفته شده که این برنامه برای فصل های 3 و 4 برمی گردد.

برنامه ی Mythic Quest حول تیمی از توسعه دهندگان بازی های ویدئویی متمرکز شده است. آن ها در چالش های اجرای یک بازی رایانه ای محبوب پیش می روند. این سریال بر روابط بین فردی در محل کار ، فرهنگ بازی ، مشکلات و خلافیت تمرکز دارد. اپل پخش فصل دوم این برنامه را در 7 مه آغاز کرد. در این فصل چندین ستاره مهمان از جمله Anthony Hopkins در برنامه ظاهر شدند. همچنین داستان یک چرخه توسعه دشوار برای گسترش بازی در این فصل روایت شد.  فصل دوم این برنامه با تأخیر طولانی تولید ناشی از شیوع ویروس COVID-19 همراه شد. در این بین یک قسمت ویژه نیز منتشر شد که به طور کامل در توسط آیفون فیلمبرداری و ویرایش شده بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*