کلاب‌هاوس به زودی به شما امکان می دهد لینک ها را بالای اتاق ها پین کنید


امید دلیری 2 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

کلاب‌هاوس به زودی به شما امکان می دهد لینک ها را بالای اتاق ها پین کنید. این شبکه اجتماعی قرار است به زودی این امکان را برای افراد فراهم می کند تا لینک های خارجی را به اشتراک بگذارند. به این ترتیب می توانند از کار خود در این پلتفرم کسب درآمد کنند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

امروز در رویداد The Verge’s On The Verge، مدیرعامل کلاب‌هاوس Paul Davison و رئیس بازاریابی جهانی Maya Watson حضور داشتند. آن ها یک ویژگی جدید برای شبکه ی اجتماعی خود معرفی کردند. ویژگی که به مدیران اتاق ها اجازه می‌دهد لینک های خارجی را بالای اتاق قرار دهند با درواقع پین کنند. این لینک ها می‌توانند شنوندگان را به هر آنچه که ناظران می‌خواهند ، هدایت کنند. مانند صفحه Patreon، مقاله خبری یا پادکست. البته پین کردن برخی از لینک ها به دلایل امنیتی و اعتدال مجاز نخواهند بود.

Paul Davison به صراحت از انواع لینک هایی که مجاز نیستند نامی نبرد. اما او اشاره کرد که لینک به Only-Fans پذیرفته نخواهد شد. هر کسی تا زمانی که ناظر یک اتاق باشد و بدون توجه به تعداد دنبال‌کنندگانی که دارد ، می‌تواند لینکی را اضافه ، تغییر یا حذف کند. این ویژگی در تاریخ 27 اکتبر برای iOS و Android منتشر می شود. کلاب‌هاوس از تراکنشی که از طریق لینک انجام می‌شود ، سهمی نخواهد داشت. اگرچه Paul Davison گفت که احتمالاً در ماه‌های آینده اخباری در مورد راه‌هایی که خود اپلیکیشن از طریق آن‌ها کسب درآمد می‌کند، به اشتراک می گذارد. مانند اتاق‌های دارای بلیط و اشتراک‌ها.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*