تغییر نام فیس‌بوک به متا


امید دلیری 8 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تغییر نام فیس‌بوک به متا. در میان طوفانی از جنجال‌ها ، فیس‌بوک رسماً نام شرکت خود را به Meta تغییر داد. اگرچه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی آن نام‌های قبلی خود را حفظ خواهند کرد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس‌بوک ، تغییر نام شرکت خود را در سخنرانی رویداد Connect 2021 اعلام کرد. او گفت : امیدوارم نام جدید منعکس کننده این باشد که ما چه کسی هستیم و چه چیزی را امیدواریم بسازیم. ما شرکتی هستیم که فناوری را برای اتصال و ارتباط ایجاد می کنیم. با یکدیگر می توانیم در نهایت افراد را در مرکز فناوری خود قرار دهیم. با یکدیگر می‌توانیم قفل اقتصاد خالقی بسیار بزرگ‌تر را باز کنیم.

زاکربرگ افزود : فیس‌بوک به عنوان نام شرکت ، دقیقاً منعکس کننده کاری نیست که این شرکت انجام می دهد. در حال حاضر برند ما به شدت با یک محصول مرتبط است. اما با گذشت زمان، امیدوارم به عنوان یک شرکت متاورس دیده شویم.

تغییر نام فیس‌بوک به متا در بحبوحه بررسی دقیق فیس بوک و پس از آن صورت گرفت. چرا که چندین افشاگر اعلام کرده بودند که این شرکت به درآمد بیش از محافظت از کاربران خود اهمیت می دهد. افشاگران ادعا کردند که فیس بوک اجازه داده سخنان نفرت انگیز و اطلاعات نادرست در این پلتفرم بیداد کند. این شرکت می دانسته که زیرمجموعه اینستاگرامش برای سلامت روان نوجوانان مضر است. علاوه بر آن افشاگران، افشای گسترده اسناد داخلی باعث تحقیقات دولت ایالات متحده در مورد این پلت فرم شده بود . در تاریخ 28 اکتبر ، مقامات به کارکنان فیس‌بوک گفتند که تمام ارتباطات را حفظ کنند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*