پیش نمایش فصل سوم سریال Servant منتشر شد


امید دلیری 8 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پیش نمایش فصل سوم سریال Servant منتشر شد. +Apple TV پیش نمایشی از فصل سوم این سرایل درام-ترسناک ساخته ی M. Night Shyamalan را به اشتراک گذاشته است. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل پیش از پخش فصل سوم سریال Servant در 21 ژانویه 2022 ، یک پیش نمایش 78 ثانیه ای از آن منتشر کرده است. این پیش نمایش که ظاهراً حول محور سه ماه پس از پایان فصل دوم می‌گذرد ، نشان می‌دهد که چگونه گذشته همیشه به شما بازمی‌گردد. فیلمبرداری فصل سوم این سریال در مارس 2021 آغاز شد. هنوز تایید نشده است که چند قسمت ساخته شده است. دو فصل قبل هر کدام 10 قسمت داشتند.

داستان سریال Servant در رابطه با یک زوج فیلادلفیایی به نام های دوروتی و شان است. آنها پسر کوچکشان جریکو که فقط 91 روز از به دنیا آمدنش می گذشت را دست می دهند. مادر جریکو یعنی دوروتی دچار افسردگی شدید می شود. به طوری که هیچ چیز نمی تواند حال او را خوب کند. این زوج به پیشنهاد اطرافیانشان ، عروسکی را جایگزین جریکو به خانه می آوردند که کمی از غم دوروتی کاسته شود. برای طبیعی تر کردن این موضوع ، شخصی به نام لین را به عنوان پرستار برای این عروسک استخدام می کنند. در ادامه شان به رفتارهای لین مشکوک می شود.

از بازیگران این سریال می توان Lauren Ambrose در نقش Toby Kebbell ، Dorothy Turner در نقش Sean Turner را نام برد. همچنین Nell Tiger Free نقش Leanne Grayson را بازی می کند که مورد توجه بسیاری از بینندگان قرار گرفته است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*