حجم مورد نیاز برای دانلود بازی Call of Duty: Vanguard اعلام شد


Matin 9 آبان 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

حتما شما هم جزو افرادی هستید که از حجم بالای دو نسخه قبلی سری پر طرفدار Call of Duty ناراضی بودید. اما امسال نگران نباشید!

استدیو Sledgehammer Games که امسال وظیفه ساخت نسخه جدید سری ندای وظیفه یا Call of Duty را دارد به طور رسمی از حجم مورد نیاز این بازی بر روی کنسول ها و PC رونمایی کرد.

این استدیو که با عنوان های WWII و Advanced Warfare در این سری شناخته میشود خاطر نشان کرد که تلاش زیادی برای کاهش حجم این بازی نسبت به سال های پیش شده است و امیدوار است این خبر خوب به هارد های بازی شما هم برسد!

در ادامه این استدیو از حجم مورد نیاز بازی Call of Duty: Vanguard بر روی کنسول های نسل هشتم و نهم رونمایی کرد که آن را در ادامه مشاهده میکنید:

PlayStation 5: 64.13 GB Download | 89.84 GB Required Space

PlayStation 4: 54.65 GB Download | 93.12 GB Required Space

Xbox Series X |S: 61 GB Download | 61 GB Required Space

Xbox One: 56.6 GB Download | 56.6 GB Required Space

این استدیو اضافه کرد که توانسته است با تکنولوژی جدید On-Demand Texture Streaming حجم بازی را از ۳۰ تا ۵۰ درصد در پلتفرم های های مختلف نسبت به نسخه های قبلی کاهش دهد.

البته هنوز اطلاعاتی از حجم مورد نیاز نسخه PC منتشر نشده.

اما با توجه به این اعداد باید منتظر حجم مشابهی برای این نسخه باشیم.

در آخر اینکه کسانی که این بازی را پیش خرید کرده‌اند از امروز میتوانند بازی را بر روی دستگاه خود پیش دانلود یا همان Preload کنند تا در تاریخ ۵ نوامبر یا ۱۴ آبان امسال به تجربه این بازی مورد انتظار بپردازند.

بازی Call of Duty: Vanguard قرار است همراه با بخش داستانی، مولتی پلیر و زامبی در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ یا ۱۴ آبان ۱۴۰۰ برای کنسول های نسل هشتم و نهم پلی استیشن، ایکس باکس و PC عرضه شود.

همچنین قرار است در تاریخ دوم دسامبر امسال، نقشه‌ای کاملا تازه‌ با حال و هوای این نسخه جدید با نام Pacific برای عنوان پرطرفدار و بتل رویال Call of Duty: Warzone عرضه شود که به مدت ۲۴ ساعت در انحصار دارندگان Call of Duty: Vanguard خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا حجم مورد نیاز اعلام شده نسبت به گذشته بهتر شده است یا خیر؟ با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*