توییتر قابلیت Super Follow را برای تمامی کاربران iOS در دسترس قرار داد


امید دلیری 10 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

توییتر قابلیت Super Follow را برای تمامی کاربران iOS در دسترس قرار داد. این شبکه اجتماعی اکنون به همه کاربران iOS اجازه می‌دهد تا از این ویژگی استفاده کنند. این ویژگی اولین بار در ماه سپتامبر منتشر شد و فقط در ایالات متحده و کانادا در دسترس می باشد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

قابلیت Super Follow به کاربران اجازه می دهد تا از حساب توییتر خود کسب درآمد کنند و از طریق اشتراک ماهانه محتوای انحصاری ایجاد کنند. به گفته وبسایت The Verge توییتر برای اولین بار این ویژگی را در ماه فوریه معرفی کرد. سپس در ماه سپتامبر آن را برای سازندگان منتخب عرضه کرد. طبق گفته SensorTower در دو هفته اول ، مشترکین حدود 6000 دلار کمک کردند. طبق سیاست این ویژگی ، کاربران علاقه مند به آن باید حداقل شرایط لازم را داشته باشند.

آنها باید 18 سال یا بیشتر داشته باشند و حداقل 10000 دنبال کننده داشته باشند. همچنین باید حداقل 25 بار در 30 روز گذشته توییت کرده باشند. پس از پذیرش ، آنها باید حداقل 25 توییت در هر 30 روز ارسال کنند. کاربران پس از پرداخت هزینه‌های خرید درون‌برنامه، می‌توانند تا ۹۷ درصد از درآمد حاصل از اشتراک Super Follow خود را کسب کنند. آن هم در حالی که توییتر ۳ درصد را دریافت می‌کند. با این حال، اگر یک کاربر 50000 دلار درآمد داشته باشد، می تواند تا 80 درصد از درآمد را پس از هزینه های خرید درون برنامه ای به دست آورد. توییتر نیز سهم خود را تا 20 درصد از درآمدهای آینده افزایش می دهد.

سوپر فالوورها قرار است به محتوای جایزه دسترسی داشته باشند و نشان هایی دریافت کنند تا به راحتی شناسایی شوند. توییتر گفته که قصد دارد در آینده قابلیت Super Follow را برای کاربران اندروید و وب نیز در دسترس قرار دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*