صحبت های جدید Tom Hanks در مورد فیلم Finch


امید دلیری 10 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

صحبت های جدید Tom Hanks در مورد فیلم Finch. اپل در یک ویدیو نگاه اولیه ای به این فیلم ماجراجویی پسا آخرالزمانی قبل از اکران در 5 نوامبر انداخته است. در این ویدیو تام هنکس ستاره این فیلم در مورد شخصیت ها و خوش بینی فیلم صحبت می کند.

Tom Hanks در فیلم Finch نقش شخصیت اصلی به نام Finch را بازی می‌کند. او یک مهندس روباتیک می باشد که یکی از آخرین بازمانده‌های روی زمین پس از یک رویداد خورشیدی است. او که در یک پناهگاه زندگی می‌کند، روباتی به نام Jeff (با بازی Caleb Landry Jones) می‌سازد تا از سگش Goodyear مراقبت کند. سپس این سه نفر به غرب آمریکا سفر می‌کنند. هنکس در ویدیوی جدید گفته : Finch آخرین انسان روی زمین است. اما نکاتی از افراد دیگر وجود دارد. او یک سگ به نام Goodyear دارد.

Tom Hanks در ادامه به بررسی کلی موضوع اصلی داستان پرداخت. زیرا طوفانی باعث می‌شود که گروه به سرزمین موعود در غرب بروند. هنکس در مورد نیاز Finch به داشتن سگش و ساختن ربات به نام Jeff گفت : انسانی نیست که تنها باشیم. زیرا ما در هر شرایطی همنشین و عشق پیدا می کنیم. رابطه بین Finch و Goodyear بر اساس محبت عمیق و درک مداوم است. چه کسی یک سگ خوب را دوست ندارد؟

Tom Hanks معتقد است که بخش زیبای فیلم این است که خوشبینانه، امیدوارکننده و لذت بخش است. هنکس همچنین در فیلم Greyhound ، فیلم انحصاری +Apple TV حضور داشت. این فیلم با استقبال خوب منتقدان روبرو شد و اولین فیلم بزرگ و موفق اپل در آن زمان بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*