بازی Marvel’s Midnight Suns تا اواخر سال 2022 تاخیر خورد


Matin 15 آبان 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

چند سالی از محبوبیت بازی‌ های منتسب بر شخصیت‌های داستان‌های مصور میان بازی‌کنندگان می‌گذرد و بعد از انتشار موفقیت‌آمیز نگهبانان کهکشان، اینبار نوبت به بازی Marvel’s Midnight Suns رسیده که به گفته‌ی تیم توسعه‌دهنده انتشار بازی چیزی نزدیک به 1 سال، تا نیمه‌آخر سال 2022 میلادی به تعویق افتاده است.

شرکت Firaxis Games که مسئولیت ساخت بازی میدنایت سانز، اثری در سبک استراتژی را برعهده دارد عنوان کرد که انتشار بازی تا نیمه‌آخر سال 2022 به تعویق افتاده است. تا پیش از آن، Midnight Suns قرار بود اوایل سال آینده میلادی منتشر شود، اقدامی که به گفته‌ی تیم توسعه‌دهنده بهترین چشم‌انداز را محقق خواهد کرد.

Marvel's Midnight Suns

Midnight Suns یک اثر خلاقانه نقش‌آفرینی‌ست

در بیانیه‌ای مشترک که در حساب‌کاربری رسمی بازی در توئیتر به انتشار رسید، آقایان جیک سولومون و گارث دی‌انجلیس به‌عنوان کارگردان و تهیه‌کننده‌ارشد این فرنچایز از تاخیر پیش‌آمده ابراز تاسف کردند.

ما اطلاع داریم که بسیاری از بازی‌کنندگان مشتاقانه منتظر انتشار بازی بوده‌اند و به همین دلیل گرفتن چنین تصیمیمی کار ساده‌ای نبود. در واقعیت، ما به زمان بیشتری احتیاج داریم تا Marvel’s Midnight Suns به بهترین اثر ممکن تبدیل شود. ما به دیدگاه خلاقانه‌مان برای Midnight Suns باور داریم و می‌خواهیم عدالت را در چارچوب یک ماجراجویی فراموش‌ناشدنی در جهان مارول پیاده‌سازی کنیم.

انتظار می‌رود که تیم Firaxis Games از زمان پیش‌رو خود برای افزودن خط‌داستانی و سکانس‌های سینماتیک بیشتر استفاده کند. واضح است که کارمندان Firaxis از کار کردن بر روی این پروژه‌ خوشحال و هیجان‌زده‌اند تا جایی که در بیانه‌ای رسمی از سوی این شرکت بازی‌سازی آمده است که Marvel’s Midnight Suns یک پروژه‌ی رویایی محسوب می‌شود، پروژه‌ای که ما را مفتخر به خلق آثاری جدید در دنیای بزرگ MCU می‌کند.

بازی Marvel’s Midnight Suns که یک بازی استراتژی کارت‌محور محسوب می‌شود، بسیاری از شخصیت‌های دوست‌داشتنی مارول از جمله ولورین و سابرتوث را به خود می‌بیند. انتظار می‌رود که تازه‌ترین اثر شرکت Firaxis اواخر سال آینده میلادی بر روی رایانه‌شخصی، ایکس باکس سری، پلی استیشن و نینتندو سوییچ عرضه شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*