تروی بیکر و صداپیشه Red Dead Redemption 2 در حال کار روی بازی تازه‌ای هستند


Matin 16 آبان 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

راجر کلارک، صداپیشه‌ی شخصیت آرتور مورگان در بازی Red Dead Redemption 2 با انتشار تصویری در صفحه‌ی اینستاگرام خود، خبر از همکاری با تروی بیکر به منظور ساخت یک بازی جدید داد. تروی بیکر از ستاره‌های بازی‌های ناتی داگ شناخته می‌شود و در عناوین بزرگی مانند آنچارتد و Last of Us ایفای نقش کرده است.

راجر کلارک تصویر جالبی از خود و تروی بیکر در صحنه‌ی تولید بازی معرفی نشده‌ای منتشر کرده و همکاری با وی را لذت‌بخش خوانده است. تصویر هیچ جزئیاتی در مورد بازی به اشتراک نمی‌گذارد و مشخص نیست این دو روی چه پروژه‌ای کار می‌کنند. اگر به جزئیات تصویر خیره شویم، راجر کلارک و تروی بیکر را با لباس ویژه‌ی موکاپ خواهیم دید و به نظر می‌رسد که آن‌ها در اتاق استراحت استودیو قراردادند. همچنین کلاه مخصوصی روی سر تروی بیکر است که اجازه‌ی حمل دوربین را می‌دهد. روی سه‌پایه نیز علامت مخصوصی قرار دارد که برای تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی مورد سؤال قرار گرفته بود.

راجر کلارک، صداپیشه Red Dead Redemption 2 در کپشن تصویر نوشته است: «می‌خواستم کپشنی خنده‌دار بنویسم؛ اما واقعیت آن است که کار با تروی بیکر و دیدن اینکه چرا وی یکی از بهترین‌ها در این صنعت است، تجربه‌ای لذت‌بخش بود. توانایی، تجربه و ذکاوت او، باعث شد تا انجام این پروژه، تجربه‌ای باارزش باشد. نمی‌توانم برای نمایش آنچه انجام داده‌ایم، صبر کنم»

صداپیشه Red Dead Redemption 2

راجر کلارک و تروی بیکر روی چه بازی کار می‌کنند؟

پست منتشرشده، هیچ سرنخی در مورد پروژه یا بازی جدید ارائه نمی‌دهد و تنها می‌دانیم که این دو ستاره‌ی ویدیو گیم با یکدیگر همکاری کرده‌اند و همچنین بازی نیز با تکنیک موشن کپچر ساخته شده است. از زمان انتشار بازی Red Dead Redemption 2، شایعات زیادی در مورد همکاری راجر کلارک با استودیوهای مختلف شناخته می‌شود، اما هیچ‌کدام از آن شایعات درست از آب درنیامدند.

پس از انتشار این پست توسط صداپیشه Red Dead Redemption 2، تروی بیکر نیز پست مشابهی را در صفحه‌ی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و خبر از اتمام فرایند فیلم‌برداری و موشن کپچر بازی داد. او در ادامه تلاش و کوشش انجام شده برای اتمام پروژه را ستود و آن را ناشی از تجربه و توانایی کارکنان و بازیگران دانست. او همچنین گفته است که ابتدا باور نداشت که بتواند از پس این پروژه بربیاید؛ اما تمامی صحنه‌ها فیلم‌برداری شده است.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از پروژه‌ی جدید راجر کلارک و آرتور مورگان منتش شده و مشخص نیست آیا آن‌ها در حال ساخت یک بازی جدید بوده‌اند، یا اینکه صرفاً محتوای تازه‌ای برای یک بازی ویدیویی توسعه یافته است. نظر شما چیست؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*