سری مستند Earvin Magic Johnson برای +Apple TV در راه است


امید دلیری 16 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سری مستند Earvin Magic Johnson برای +Apple TV در راه است. اپل اعلام کرده است که زندگی و کار این ستاره ی NBA در یک مجموعه مستند جدید برای +Apple TV منتشر خواهد شد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سری مستند Earvin Magic Johnson شامل چهار قسمت خواهد بود. او دو بار در تالار مشاهیر NBA حضور داشته و به عنوان یک نماد فرهنگی شناخته می شود. اپل در بیانیه‌ای می‌گوید : فیلم‌ها و مصاحبه‌هایی با Magic که قبلاً هرگز دیده نشده‌اند، قدرت‌های تجارت و سیاست و کسانی که در حلقه درونی زندگی او هستند. این مجموعه نگاهی بی‌سابقه به یکی از بزرگان ورزش در تمام دوران ارائه می‌دهد. 

اپل همچنین گفته است که سری مستند Earvin Magic Johnson دستاوردهای چشمگیر و تأثیر جهانی زندگی او را در داخل و خارج از زمین بررسی خواهند کرد. او گفت و گو ها پیرامون HIV را تغییر داد و به یک فعال اجتماعی و کارآفرین موفق تبدیل شد. هنوز تاریخ پخش این سری مستند اعلام نشده است. این سری مستند اولین برنامه ی +Apple TV است که جانسون را معرفی می‌کند. اما اولین همکاری این ستاره با استریمر نیست.  در ژوئن 2021 ، گزارش شد که او یکی از تهیه کنندگان یک سریال درام ورزشی می باشد. سریالی درباره زندگی Leroy Satchel Paige ستاره بیسبال.

+Apple TV به تازگی قراردادی را با رئیس سابق ESPN و شریک او امضاء کرد. غول فناوری به دنبال آن است تا با این قرارداد به مجموعه‌ محتوای مستند ورزشی-محور اضافه کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*