اپل Erin May را به عنوان مدیر ارشد +Apple TV استخدام کرد


امید دلیری 17 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل Erin May را به عنوان مدیر ارشد +Apple TV استخدام کرد. غول فناوری با استخدام مدیر سابق 20th Television ، مدیر اجرایی دیگری را به تیم Apple TV خود اضافه کرده است. او اکنون به عنوان مدیر ارشد خلاق برای سرویس تلویزیونی اپل فعالیت خواهد کرد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Erin May در 8 نوامبر کار خود را در دفاتر Culver City در +Apple TV آغاز خواهد کرد. او به عنوان مدیر ارشد خلاق مستقیماً به Matt Cherniss ، رئیس برنامه تلویزیونی اپل گزارش می دهد. وبسایت Deadline گزارش جدیدی در رابطه با مدیر جدید +Apple TV منتشر کرده است. بر اساس این گزارش،  او قبل از ورود به اپل ، سال گذشته در 20th Television به عنوان معاون توسعه محتوای درام کار می کرد. او به مدت شش سال در تیم توسعه نمایشنامه فعالیت کرد. همچنین به توسعه خلاقانه نمایش ها با تمرکز بر داستان هایی که در برنامه های تلویزیونی کمتر ارائه شده بودند کمک کرد.

نمایش‌هایی که Erin May در آن‌ها نقش داشته است شامل Washington Black ، Our Kind of People ، Dopesick و Shots Fired می‌شود. او فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد است. او ابتدا به عنوان دستیار در CAA شروع به کار کرد. سپس به Anonymous Content نقل مکان کرد تا با یک مدیر با استعداد و ادبی کار کند. او دوره ی کارآموزی خود را با تهیه کنندگان Dan Lin و John Davis سپری کرد. سپس به Peter Rice در گروه شبکه فاکس کمک کرد. او سپس به کمپانی 20th Television پیوست.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*