استودیو BioWare با انتشار تصویری خبر از بازگشت بازی Mass Effect داد


Matin 18 آبان 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

هر ساله با فرا رسیدن روز 7 نوامبر که در بین بازیکنان با نام N7 Day شناخته می‌شود، طرفداران سری Mass Effect انتظار نمایش محتوا یا اخبار جدیدی در مورد این مجموعه را دارند. در حالی که برنامه‌های امسال ضعیف جلوه می‌کردند، اما به نظر می‌رسد استودیو BioWare بهترین خبر را برای آخرین لحظات نگه داشته است. بر اساس جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو مذکور اقدام به انتشار تصویر جدید بازی Mass Effect کرده که توجه هر بازیکنی را به خود جلب می‌کند.

این تصویر هنری که در صفحه رسمی مس افکت در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده، یک گروه چهار نفره را نشان می‌دهد که وارد گودالی شبیه به سر موجودات نژاد Geth می‌شوند. به این واسطه بسیاری از طرفداران باور دارند بازی Mass Effect حول محور این نژاد می‌چرخد. بازیکنان زیادی در مورد سرنوشت نژاد Geth در بازی Mass Effect 3 تئوری‌های متعددی مطرح کرده‌اند. همچنین روی این تصویر عبارت «مس افکت ادامه خواهد داشت» نقش بسته است. در حالی که به دلیل نمایش چهار شخصیت موجود در تصویر هنری بازی مس افکت از زاویه بالا، نمی‌توان با قاطعیت در مورد هویت آن‌ها نظر داد، اما واضح بوده که یکی از این کاراکتر‌ها یک Krogan است. همچنین به نظر می‌رسد که این افراد به سمت جسمی در داخل گودال حرکت می‌کنند. برخی از بازیکنان معتقدند که این جسم جسد یک Geth بوده و تعدادی دیگر حدس می‌زنند که بدن Legion است.

تصویر جدید بازی Mass Effect

تصویر جدید بازی Mass Effect به نژاد Geth اشاره دارد

در پاسخ‌هایی که طرفداران به این توییت دادند، امیدواری آن‌ها نسبت به بازگشت شپرد، پروتگونیست سه بازی اول سری مس افکت موج می‌زند. این امر به دلیل شکست بازی Mass Effect Andromeda در جلب نظر مخاطبین و خاطرات خوش آن‌ها با سه‌گانه مس افکت قابل درک است. با این حال امیدواریم که استودیو بایوور به جای بازگشت به شخصیت محبوب، باری دیگر تلاش کند تا در قالب شخصیتی به جز شپرد اثری موفق و ارزشمند را روانه بازار کند. اگر جزو آن دسته از بازیکنانی هستید که پیش از این سه‌گانه مس افکت را تجربه نکرده‌اید یا قصد دارید نسخه ریمستر این آثار را انجام دهید، بهترین گزینه خریداری بازی Mass Effect: Legendary Edition است. این بازی دارای ویژگی‌های مختلفی از جمله بهبود‌های گرافیکی، ارتقاهای فنی، اصلاحات گیم‌پلی و لودینگ سریع‌تر است.

نظر شما در مورد تصویر جدید بازی Mass Effect چیست؟ آیا این اثر جزو بازی‌های مورد‌انتظار شما است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*