بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me معرفی شد


Matin 18 آبان 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت بندای نامکو و Supermassive Games به طور رسمی از چهارمین قسمت از سری بازی Dark Pictures به نام  بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me رونمایی کردند. اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشد و تنها به نوعی نام این بازی اعلام شد. این معرفی نیز در انتهای تیزر تبلیغاتی بازی قبلی یعنی House of Ashes نشان داده شد. این بازی به عنوان پایان دهنده‌ی فصل اول این فرنچایز است.

اگر بخواهیم به ترتیب فصل اول این فرنچایز را مرور کنیم به گونه زیر است:

  1. TDPA: Man of Medan
  2. The Dark Pictures Anthology: Little Hope
  3. The Dark Pictures Anthology: House of Ashes
  4. TDPA: The Devil in Me

داستان بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me چیست؟

بازی شامل تعدادی مستند ساز است که یک دعوت نامه عجیب دریافت می‌کنند. این نامه افراد را به قلعه قتل که متعلق به H.H. Holmes است دعوت می‌کند. هولمز اولین قاتل زنجیره‌ای آمریکا است. از همان ابتدا این افراد متوجه می‌شوند که زیر ذره‌بین هستند و رفتار آن‌ها بررسی می‌شود.

در تبلیغ این بازی گفته شده:

به خونین‌ترین قسمت از این سری بازی خوش آمدید. جایی که تصمیمات بازیکنان بیش از پیش روی زندگی افراد تأثیر می‌گذارد. بازیکنان شاهد مرگ هم تیمی‌های خود خواهند بود و همواره کسی مراقب آن‌ها است.

با وجود معرفی این بازی هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن وجود ندارد. آخرین قسمت از این سری بازی برای کنسول‌های نسل 9 و 8 به همراه پی سی منتشر شد. پس انتظار می‌رود که این مورد نیز برای همین پلتفرم‌ها عرضه شود.

بازی‌های ترسناک و تصمیم گیری حس خاصی را به کاربر منتقل می‌کنند. این بازی‌ها با داستان گیرا و موقعیت‌های سختی که کاربر را در آن قرار می‌دهند باعث می‌شود تا از تمام توان ذهنی او استفاده کند. با اینحال طرفداران این سبک با سری بازی Dark Pictures آشنایی دارند و قطعاً از شنیدن این خبر خوشحال خواهند شد.
برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*