صحبت های جدید Will Smith در برنامه ی The Oprah Conversation


امید دلیری 18 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

صحبت های جدید Will Smith در برنامه ی The Oprah Conversation. اپل روز گذشته ویدیویی از آخرین قسمت برنامه ی The Oprah Conversation را به اشتراک گذاشت. این ویدیو  شامل گفتگوی تک به تک با ویل اسمیت ، بازیگر و خواننده رپ می باشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Will Smith در پانزدهمین قسمت از مجموعه مصاحبه های صمیمی اپرا حضور دارد. او در حالی که در بخش هایی از خاطرات خود قدم می زند، درباره ناامنی ها، درس های زندگی، ازدواج و موارد دیگر صحبت می کند. کلیپی که امروز در کانال یوتیوب +Apple TV منتشر شده ، نشان می‌دهد که این هنرمند پر افتخار درباره آنچه که او rock bottom می نامد بحث می‌کند. او کمی قبل از حضور در برنامه تلویزیونی موفق Fresh Prince of Bel-Air ، پس از درگیری در یک ایستگاه رادیویی ، خود را در زندان یافت. پول، اتومبیل و خانه‌اش توسط دولت به دلیل عدم پرداخت مالیات توقیف شد.

Will Smith گفت : وقتی یک اتفاق بد می افتد ، بد شانسی و اتفاق های بد دیگر از در و دیوار می آیند ، درست است؟ من در ایستگاه رادیویی وارد دعوا شدم. چارلی به فردی که مرا به زندان انداخته مشت می زد. علاوه بر این ، پول و ماشینم از بین رفته بود. من در یک زندان روی زمین دراز کشیده بودم. به خودم می گفتم شوخیت گرفته ؟ من هشت ماه پیش جایزه Grammy گرفتم. الان چه اتفاقی افتاده ؟

Will Smith و Oprah در این کلیپ به بحث درباره سلبریتی و فلسفه زندگی می پردازند. این مصاحبه طیفی از موضوعات را پوشش می دهد. اسمیت در مورد نحوه تربیت ، مسائل خانوادگی و دیگر مسائل صحبت می کند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*