پیش نمایش مستند The Fight Before Christmas منتشر شد


امید دلیری 19 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پیش نمایش مستند The Fight Before Christmas منتشر شد. اپل اولین پیش نمایش مستند آینده +Apple TV خود را منتشر کرد. مستندی که در مورد یک وکیل عاشق کریسمس می باشد که می‌خواهد شادی کریسمس را در محله‌اش پخش کند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

مستند The Fight Before Christmas قرار است در تاریخ 26 نوامبر در +Apple TV نمایش داده شود. این مستند بر روی وکیل دوستدار کریسمس به نام Jeremy Morris تمرکز دارد. فردی که برنامه های او برای برگزاری یک رویداد بزرگ اجتماعی باعث دعوایی بحث برانگیز شده است. مشکل زمانی شروع می شود که انجمن صاحبخانه های محله به Morris اطلاع می دهد که جشن های برنامه ریزی شده مغایر با قوانین آن ها است. یک دعوای تلخ رخ می دهد و همه چیز از کنترل خارج می شود.

در ابتدای پیش نمایش منتشر شده ، Jeremy Morris دیده می شود. او می گوید : من تنها آمریکایی هستم. احتمالاً تنها فردی در جهان که از دادگاه فدرال برای تزئین کریسمس منع شده‌ام. اپل حق پخش این مستند را در سپتامبر 2021 به دست آورد.

Becky Read کارگردان مستند The Fight Before Christmas می باشد. این اولین کارگردانی او پس از تهیه کنندگی مستند Three Identical Strangers می باشد. مستندی که در سال 2018 منتشر شد. این مستند زندگی سه قلوهای یکسانی را شرح می داد. آن ها پس از به سرپرستی گرفته شدن توسط خانواده های مختلف ، به آرامی به هم پیوستند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*