نسخه کامپیوتر بازی Assassin’s Creed Chronicles رایگان شد


Matin 20 آبان 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت Ubisoft یکی از اصلی‌ترین فعالان صنعت بازی‌های ویدیویی است که تا‌کنون مجموعه‌های مختلفی اعم از Far Cry ،Prince of Persia ،Tom Clancy’s و Watch Dogs را روانه بازار کرده است. با این حال مشهورترین فرنچایز این شرکت را باید سری Assassin’s Creed معرفی کنیم. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت یوبیسافت به مناسبت 35 سالگی تاسیس خود زمینه دانلود رایگان نسخه کامپیوتر بازی Assassin’s Creed Chronicles, را فراهم کرده است.

در صورتی که قصد استفاده از این فرصت را دارید، تا تاریخ 12 نوامبر (21 آبان) می‌توانید از طریق سرویس Ubisoft Connect اقدام به دریافت رایگان بازی Assassin’s Creed Chronicles کنید. بازی مذکور که حاصل همکاری استودیو‌های Climax و Ubisoft Montreal محسوب می‌شود، حاوی سه‌گانه 2.5 بعدی از سری اساسینز کرید است. این اثر اکشن و مخفی‌کاری با برچسب قیمت 25 دلار در فروشگاه آنلاین Ubisoft به فروش می‌رسد.

بازی Assassin’s Creed Chronicles بازیکنان را به سه تمدن و دوره مختلف در طول تاریخ می‌برد. در قالب این بازی می‌توانید آغاز سقوط سلسله مینگ را تجربه کنید، در امپراتوری سیک برای جنگ آماده شوید و پیامدهای انقلاب اکتبر سرخ را به چشم ببینید. با این وجود که هر یک از بخش‌های چین، هند و روسیه داستانی مستقل را به تصویر می‌کشند، اما وقایع آن‌ها از لحاظ روایی به یکدیگر گره خورده‌اند.

نسخه کامپیوتر بازی Assassin’s Creed Chronicles

تخفیف‌های بیشتر به مناسبت 35 سالگی یوبیسافت

امکان دانلود رایگان نسخه کامپیوتر بازی Assassin’s Creed Chronicles تنها یکی از بخش‌های جشن 35 سالگی شرکت Ubisoft است. این شرکت در روز‌های آینده، آثار مختلف خود را با تخفیف در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد داد. بر این اساس، بازیکنان می‌توانند محصولات یوبیسافت را با تخفیف حداکثر 75 درصد در بریتانیا و تا حداکثر 80 درصد در ایالات متحده آمریکا خریداری کنند.

نظر شما در مورد برنامه‌های 35 سالگی یوبیسافت و فراهم کردن زمینه دریافت و تجربه رایگان نسخه کامپیوتر بازی Assassin’s Creed Chronicles چیست؟ آیا تاکنون این اثر را انجام داده‌اید یا از این فرصت برای قرار گرفتن در فضایی متفاوت با آثار مرسوم سری اساسینز کرید استفاده خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*