ریلز اینستاگرام اکنون مجهز به قابلیت تبدیل متن به گفتار و جلوه های صوتی می باشد


امید دلیری 22 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ریلز اینستاگرام اکنون مجهز به قابلیت تبدیل متن به گفتار و جلوه های صوتی می باشد. اینستاگرام با اضافه کردن این ویژگی ها ، رقابت خود با TikTok را بیشتر کرد. چرا که TikTok برای مدتی از این دو ویژگی برخوردار بوده است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

قابلیت تبدیل متن به گفتار در میان تولیدکنندگان محتوا در TikTok بسیار محبوب است. اما مهمتر از آن ، متن به گفتار یک ویژگی پرکاربرد است که به افراد نابینا و افراد کم بینا اجازه می‌دهد نسخه‌های گفتاری متن نوشتاری را بشنوند. برای استفاده از این ویژگی در اینستاگرام ، ابتدا وارد اپلیکیشن شوید. به بخش ریلز اینستاگرام بروید و یک ویدیو ضبط یا آپلود کنید. سپس با استفاده از ابزار متن آن، متنی را به ویدیو اضافه کنید. روی حباب متن ضربه بزنید تا به منوی سه نقطه برسید. سپس text-to-speech را انتخاب کنید و بعد هر گزینه صوتی را که می‌خواهید انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید جلوه‌های صوتی را به ریلز اینستاگرام خود اضافه کنید ، روی نت موسیقی ضربه بزنید تا میکسر صوتی باز شود. سپس روی effects ضربه بزنید و جلوه صوتی مورد نظر خود را انتخاب کنید. گزینه ها عبارتند از helium ، giant و robot.

ریلز اینستاگرام که در سال 2020 راه‌اندازی شد، قرار بود رقیب مستقیمی برای TikTok باشد. اینستاگرام در ماه جولای یک برنامه جایزه برای سازندگان راه اندازی کرد. بخشی از این برنامه ، پرداخت یک میلیارد دلار به سازندگان تا سال 2022 و پرداخت پاداش تا 35000 دلار برای ایجاد ریلز به سازندگانی که تعداد فالوورهای بالایی دارند. در همین حال ، TikTok ویژگی تبدیل متن به گفتار خود را با صداهای تخصصی کاراکتر تکامل داده است. روز جمعه صداهای تبدیل متن به گفتار از شخصیت های دیزنی از جمله استیچ، چوباکا، راکت راکون و دیگران را معرفی کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*