فیلم Finch رکورد اکران فیلم های +Apple TV را به نام خود ثبت کرد


امید دلیری 23 آبان 1400 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیلم Finch رکورد اکران فیلم های +Apple TV را به نام خود ثبت کرد. طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده ، فیلم جدید تام هنکس رکوردهای اپل تی‌ وی پلاس را شکسته است. اکران این فیلم بیش از هر فیلم دیگری در سرویس تلویزیونی اپل بینندگان را جذب کرده است. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

وبسایت Deadline گزارش داده است که تعداد بینندگان فیلم Finch از رکورددار قبلی یعنی Greyhound پیشی گرفته است. به این ترتیب این فیلم توانست بزرگترین افتتاحیه و اکران فیلم را در تاریخ +Apple TV ثبت کند. در این گزارش آمده است که این فیلم در بیش از 100 کشور در روز جمعه 5 نوامبر اکران شد. این فیلم توانست مخاطبان را در روز افتتاحیه خود در شنبه و یکشنبه بیش از دو برابر کند. اپل تعداد بینندگان رسمی این فیلم را فاش نکرده است.

فیلم Finch دومین فیلم انحصاری اپل با حضور Tom Hanks می باشد. اکنون پیش نمایش فیلم Finch منتشر شده است. این فیلم داستان یک مرد ، یک روبات و یک سگ را روایت می کند. آن ها در یک ماجراجویی قدرتمند و پر تحرک در جستجوی یک مرد می باشند. این امر برای اطمینان آن مرد از مراقبت از سگ محبوبش بعد از اینکه بمیرد انجام می شود. Tom Hanks نقش Finch را در این فیلم بازی خواهد کرد. او یک مهندس رباتیک و بازمانده از یک رویداد خورشیدی فاجعه بار که جهان را ویران کرده می باشد. Caleb Landry Jones نقش رباتی را بازی می کند که فینچ برای مراقبت از سگش به نام Goodyear می سازد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*