مایکروسافت EdgeDeflector را مسدود کرد


امید دلیری 24 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مایکروسافت EdgeDeflector را مسدود کرد تا کاربران ویندوز 11 را مجبور به استفاده از مرورگر Edge کند. مایکروسافت قبلاً تغییر مرورگرهای پیش فرض در ویندوز 11 را دشوارتر کرده بود. اکنون این شرکت با مسدود کردن برنامه هایی مانند EdgeDeflector قدمی فراتر گذاشته است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

برنامه‌های شخص ثالث مانند EdgeDeflector و حتی Firefox راه‌حل‌هایی را برای جلوگیری از این امر ارائه کرده‌اند. چرا که مایکروسافت افراد را مجبور می‌کند از Edge در نتایج جستجوی منوی استارت استفاده کنند. حتی اگر مرورگر پیش‌فرض آنها Edge نباشد. مایکروسافت کاربران ویندوز 10 و ویندوز 11 را مجبور به ورود Edge و موتور جستجوی Bing آن در نتایج جستجوی منوی استارت کرده است. اکنون با پنل جدید ابزارک ها در ویندوز 11 بیش از پیش کاربران را محدود کرده است.

این یک موضوع خسته کننده است که ویندوز به انتخاب مرورگر پیش فرض شما احترام نمی گذارد. EdgeDeflector به شما امکان می دهد این محدودیت ها را دور بزنید. همچنین می توانید نتایج جستجوی منوی Start را در مرورگر پیش فرض انتخابی خود باز کنید. مسدود شدن EdgeDeflector اولین بار در نسخه پیش نمایش اولیه ویندوز 11 در هفته گذشته ظاهر شد. در حالی که این مسدود شدن در ابتدا مانند یک باگ به نظر می‌رسید، مایکروسافت اکنون تأیید کرده است که تغییرات برای همه کاربران ویندوز 11 در یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری که در هفته‌های آینده ارائه می‌شود.

مایکروسافت در بیانیه‌ای به وبسایت The Verge گفته است که ویندوز برنامه‌ها و سرویس ها را در پلتفرم خود ، از جمله مرورگرهای وب مختلف فعال می‌کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*