بازی Cyberpunk 2077 بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس منتشر نخواهد شد


Matin 30 آبان 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

بعد از گذشت 1 سال از انتشار اولیه‌ی بازی Cyberpunk 2077 اخبار و حواشی پیرامون یکی از ناامید‌کننده‌ترین بازی‌های تاریخ صنعت بازی‌های ویدئویی همچنان ادامه دارد و به گفته‌ی استودیو CD Project Red برنامه‌ای برای انتشار این اثر نقش‌آفرینی بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس درنظر گرفته نشده است.

بدون‌تردید Xbox Game Pass نقش موثری در ارتقای تعداد بازی‌کنندگان فعال بازی‌های ویدئویی با ارائه‌ی اشتراکی ارزان‌قیمت و به‌صرفه‌تر در قیاس با پیش‌خرید و یا ثبت‌سفارش یکی از نسخه‌های فیزیکی و یا دیجیتالی از خود ایفا می‌کند. همین‌حال، مایکروسافت اخیرا ویدئویی کوتاه در‌ رابطه با سرویس Cloud Gaming بر روی کنسول‌های ایکس باکس منتشر کرده است که نمایش گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 در بخشی از این ویدئو، به حواشی انتشار جدیدترین پروژه‌ی سی‌دی پراجکت رد بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس دامن زده است.

در همین رابطه، سخنگوی استودیو CD Project Red در گفت‌و‌گویی‌ کوتاه با وب‌سایت خبری VGC قویا حواشی مطرح‌شده‌ را تکذیب کرد. به گفته‌ی وی، هیچ برنامه‌ای برای انتشار سایبرپانک 2077 بر روی این سرویس وجود ندارد و مشکلات کنونی بازی بنابر چارت زمانی، همچنان تا سال 2022 میلادی ادامه‌دار خواهد بود.

Cyberpunk 2077

ایکس باکس گیم پس سکوی پرتاب بازی‌های ناامید‌کننده

سرویس ابری ایکس باکس به بازی‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا بدون دانلود هیچ یک از بازی‌های موجود بر روی سرویس گیم پس به تجربه‌ی چندین ساعته‌ی آن‌ها مشغول و به جلسات چندنفره‌ی دیگر بازی‌کنندگان ملحق شوند. این قابلیت همچنین دارندگان کنسول ایکس باکس وان را قادر می‌سازد تا بازی‌های منتخب کنسول‌های Xbox Series X/S همچون Microsoft Fight Simulator را به‌واسطه‌ی سرویس ابری تجربه کنند.

سرویس ابری جدید مایکروسافت در بروزرسانی ماه نوامبر کنسول‌های ایکس باکس راه‌اندازی شد؛ این بروزرسانی ارائه‌ی قابلیت‌های جدید در شخصی‌سازی کنترلر‌ها، مشکلات خاموش شدن کنسول‌های ایکس باکس سری در هنگام اجرای بازی‌هایی به‌خصوص و اشتراک‌گذاری لینک‌ اسکرین‌شات‌ در Xbox App را مورد هدف قرار می‌دهد.

به تعبیر دست‌اندرکاران استودیو CD Project Red برنامه‌ای برای انتشار بازی سایبرپانک 2077 بر روی سرویس گیم پس‌درنظر گرفته نشده است و انتشار محتویات‌اضافی جدید در کنار بروزرسانی‌های فنی تا سال 2022 میلادی به تعویق افتاده است. از جمله جدیدترین بازی‌های ماه نوامبر سرویس گیم پس می‌توان به Forza Horizon 5, Evil Genius 2 و Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition اشاره داشت.

سرویس Xbox Game Pass با پشتیبانی از 100 بازی‌ویدئویی فرست‌پارتی و مولتی‌پلتفرم با حق‌اشتراک ماهانه 10 دلار عرضه می‌شود. این سرویس با ارائه‌ی نسخه‌ای جامع‌تر از پشتیبانی همزمان در پلتفرم‌های رایانه‌شخصی، ایکس باکس و تلفن‌همراه، در کنار دسترسی به سرویس Xbox Cloud Gaming، نسخه‌ی Xbox Game Pass Ultimate را با حق‌اشتراک ماهانه 15 دلار، معادل حق‌اشتراک 11 پوند به بازی‌کنندگان علاقه‌مند ارائه می‌دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*