توییتر در حال بررسی باگی است که باعث خروج غیرمنتظره در iOS 15 می شود


امید دلیری 4 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

توییتر در حال بررسی باگی است که باعث خروج غیرمنتظره در iOS 15 می شود. بخش پشتیبانی توییتر اشکالی را که در iOS 15 باعث خروج غیرمنتظره از حساب کاربری می شود تأیید کرده است. این شبکه اجتماعی قول داده است که نیروهایش در حال کار بر روی رفع آن هستند و وقتی این مشکل برطرف شد، کاربران را در جریان قرار می‌دهد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پست‌های چند ساعت گذشته در توییتر نشان می‌دهد که کاربران با این اشکال مواجه شده‌اند. برخی از کاربران نارضایتی‌هایشان را به اشتراک گذاشته اند. نارضایتی هایی مبنی بر این که اپلیکیشن توییتر هربار که کاربران اپلیکیشن را اجرا می کنند ، باید اطلاعات حساب خود را وارد کنند. به عبارتی دیگر ، هنگام ورود مجدد به صورت اتوماتیک وارد حسابشان نمی شوند.

بر اساس گزارشات کاربران ، این باگ در دستگاه‌های iOS اتفاق می‌افتد. به نظر می‌رسد مشکل خروج غیرمنتظره پس از تأیید خود توییتر همچنان وجود دارد. برخی از توییت های کاربران :

  • سلام ، لطفاً می توانید درستش کنید تا مجبور نباشم هر روز وارد سیستم شوم؟ من هرگز از حساب خود خارج نمی‌شوم. اما همچنان باید وارد سیستم شوم. با تشکر.
  • چرا توییتر من را از تمام حساب هایم خارج می کند؟؟؟؟ من 8 حساب توییتر دارم و آیا می دانید چگونه باید به همه آنها وارد شوید؟ من قبلاً از اکتبر این کار را 2 بار انجام داده ام.
  • چرا توییتر من را از سیستم خارج کرد 🤨
  • نزدیک بود حمله قلبی کنم وقتی میخواستم وارد توییتر بشم. توییر از من میخواست وارد بشم؟ من هرگز از سیستم خارج نشدم 😭😩😭

وبسایت Macrumors گزارش کرده به کاربرانی که تحت تأثیر باگ خروج غیرمنتظره قرار گرفته‌اند ، توصیه می‌شود که آخرین نسخه توییتر را از اپ استور دانلود و نصب کنند. همچنین حساب پشتیبانی شرکت را برای به‌روزرسانی کنترل کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*