بازی‌های رایگان ماه دسامبر مشترکین PlayStation Plus مشخص شد


Matin 5 آذر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

به رسم ماه‌های گذشته، لیست جدیدی از بازی‌ های رایگاه ماه دسامبر مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس منتشر شده که حضور عنوان نقش‌آفرینی استودیو گیرباکس، Godfall نوید از یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز می‌دهد.

بنا بر اطلاعات فاش‌شده از سوی کاربر Billbill-Kun که سابقه‌ی خوبی در معرفی عناوین رایگان ماه‌های سپتامبر، اکتبر و نوامبر سرویس PS Plus دارد، بازی Godfall Challenger Edition که همچنان توسط عوامل سازنده به معارفه‌ی رسمی درنیامده، در لیست بازی‌های ماه دسامبر مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس قرار گرفته است.

در ادامه‌ی لیست بازی‌های ماه دسامبر، می‌توان به نسخه‌‌ی پلی استیشن 4 عناوین Mortal Shell و Lego DC Super-Villains اشاره کرد. پس اگر همچنان از دوران کودکی خود جز طرفداران پر و پا قرص مجموعه بازی‌های لگو هستید و یا می‌خواهید لقب بهترین پدر و یا مادر جهان را از دید کودکان بازیگوش خود به دست آورید، فرصت را غنیمت شمرده و بازی لگو دی‌سی را بر روی دستگاه‌های خود دانلود و ساعت‌ها فرزند خود را به تجربه‌ی آن مشغول کنید، چرا که پژوهش‌های جدید نشان می‌دهد که بازی‌های کامپیوتری نقش موثری در سلامت روان کودکان از خود ایفا کرده و عملکرد سیستم‌های آموزشی در سرتاسر جهان را با پیشرفت چشم‌گیری توام می‌کند.

PlayStation Plus

سیر نزولی و نگران‌کننده مشترکین سرویس PlayStation Plus

بنا بر گفته‌های سونی، هیچ نگرانی در رابطه با کاهش مشترکین و کاربران فعا پلی استیشن پلاس وجود ندارد. در گزارشات مالی منتهی به سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی آمده است که مجموع مشترکین سرویس PS Plus به 46.3 میلیون نفر رسیده که نسبت به مدت‌زمان مشابه در سال گذشته، با افزایش 1.3 میلیون کاربری مواجه شده است. اما خبر نگران‌کننده آنجاست که کاربران حال‌حاضر این سرویس در مقایسه با سه‌ماهه چهارم سال 2020 با کاهش 1 میلیون نفری همراه بوده که در‌نتیجه نگرانی و محافظه‌کاری سونی را به دنبال داشته است.

همین‌حال، براساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط منبع Resetera این برای نخستین‌بار در هشت سال گذشته است که کاربران سرویس پلی استیشن پلاس به‌طور قابل‌توجهی با سیر نزولی همراه شده است. در همین راستا، هیروکی توتوکی مدیر مالی شرکت سونی علت این کاهش را محدودیت‌های خانه‌نشینی قلمداد کرد.

این درحالی‌ست که سونی در‌ ماه اکتبر اذعان داشت مشترکین PS Plus طی سه‌ماهه دوم با افزایش 1 میلیون کاربری همراه بوده و مجموع مشترکین این لایو سرویس به مرز 47 میلیون نفر می‌رسد.

شما می‌توانید دسترسی قانونی به سرویس پلی استیشن پلاس در فرمت‌های 1 ماهه، 3 ماهه و 12 ماهه را تنها با پرداخت مبالغ 9.99 24.99 و 59.99 دلار بر روی یکی از کنسول‌های خانواده‌ی پلی استیشن فعال کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*