اپل پیش نمایش سری انیمیشن Peanuts ویژه تعطیلات را منتشر کرد


امید دلیری 9 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل پیش نمایش سری انیمیشن Peanuts ویژه تعطیلات را منتشر کرد. +Apple TV اولین پیش نمایش از سری ویژه تعطیلات این انیمیشن را تحت عنوان For Auld Lang Syne منتشر کرد. این پیش نمایش به همراه اخبار تمام برنامه های +Apple TV با موضوع تعطیلات منتشر شده است. جدیدترین اخبار +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سری انیمیشن Peanuts با قسمت های کاملاً جدید خود ویژه تعطیلات به +Apple TV بر می گردد. این سری انیمیشن ساخته ی Charlie Brown می باشد. فصل جدید اکنون با عنوان Snoopy Presents: For Auld Lang Syne از 10 دسامبر 2021 پخش می شود. این اولین ویژه برنامه Peanuts اصلی است که تحت قرارداد اپل با 3 شرکت دیگر ساخته می شود. این شرکت ها شامل WildBrain و Peanuts Worldwide و Lee Mendelson Film Productions می باشند.

در کنار پیش نمایش سری انیمیشن Peanuts ویژه تعطیلات ، +Apple TV اخبار برنامه های خود را اعلام کرد. این سرویس اعلام کرد که قسمت‌های بیشتری از Peanuts در فصل تعطیلات در دسترس خواهد بود. همچنین برنامه های ویژه و بسیاری از برنامه های تعطیلات، به ویژه برای کودکان و خانواده ها، در دسترس خواهند بود. این برنامه ها عبارتند از A Winter’s Cow Tale ، قسمتی از Get Rolling with Otis که از 3 دسامبر 2021 پخش می‌شود. در همان تاریخ ، قسمت جدیدی از سری انیمیشن Stillwater برای اولین بار نمایش داده می‌شود. سری انیمیشنی که برنده ی جایزه نیز شده است.

سری انیمیشن Snoopy in Space نیز دیگر یکی از پروژه هایی است که سال گذشته در قراردادی با WildBrain ، Peanuts Worldwide و Lee Mendelson Film Productions منعقد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*