جک دورسی از مدیرعاملی توییتر کنار رفت و پاراگ آگراوال به عنوان رئیس جدید معرفی شد


امید دلیری 10 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

جک دورسی از مدیرعاملی توییتر کنار رفت و پاراگ آگراوال به عنوان رئیس جدید معرفی شد. اعتقاد بر این است که Jack Dorsey ، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران توییتر در حال آماده شدن برای کناره گیری از سمت خود می باشد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به دنبال افشای زودهنگام این جدایی ، تأیید شده است که جک دورسی مدیرعامل سابق توییتر از سمت خود کناره گیری کرد. پس از این گزارش، سهام توییتر 11 درصد افزایش یافت. توییتر تاکنون از اظهار نظر در این مورد خودداری کرده است. این دومین خروج دورسی از سمت مدیر عاملی است. در سال 2008، او از سمت مدیرعاملی به رئیس هیئت مدیره منتقل شد. اما او در سال 2015 پس از استعفای دیک کاستولو ، مدیرعامل موقت شد.

پاراگ آگراوال (Parag Agrawal) به عنوان مدیرعامل جدید توییتر معرفی شده است. او هندی-آمریکایی می باشد و در 21 مه 1984 به دنیا آمده است. آگراوال در سال 2011 به توییتر پیوست و قبلاً به عنوان مدیر ارشد فنی این شرکت کاز می کرد. برت تیلور به عنوان رئیس هیئت مدیره ارتقا یافته است. جک دورسی همچنان مدیر عامل پلتفرم پرداخت Square است. شرکت سرمایه گذاری Elliott Management به دنبال برکناری دورسی از سمت مدیرعاملی در سال 2020 بود. آن زمان پائول سینگر بنیانگذار توییتر از دورسی خواست تا به جای سرپرستی هر دو شرکت ، از سمت مدیرعاملی یکی از دو شرکت کناره گیری کند.

جک دورسی خبر استعفای خود را در توییتر به این صورت اعلام کرد : مطمئن نیستم کسی شنیده باشد اما من از توییتر استعفا دادم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*