اپلیکیشن توییچ ویژگی SharePlay را برای کاربران آیفون و آیپد اضافه کرد


امید دلیری 11 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن توییچ ویژگی SharePlay را برای کاربران آیفون و آیپد اضافه کرد. پس از به‌روزرسانی Twitch، اکنون می‌توانید جریان‌ها و ویدیوهای بازی‌ها را در صورت تقاضا با دوستان خود از طریق تماس‌های FaceTime تماشا کنید. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپلیکیشن توییچ اکنون پشتیبانی از ویژگی‌ SharePlay را اضافه کرده است. ویژگی که به کاربران امکان می‌دهد یک استریم یا هر ویدیوی درخواستی را به صورت گروهی تماشا کنند. این شرکت روز سه شنبه از طریق توییت این خبر را اعلام کرد. طبق اعلام این اپلیکیشن ، Twitch SharePlayدر آیفون با iOS 15.1 و جدیدتر و در iPad با iPadOS 15.1 و بالاتر در دسترس است. در حال حاضر نسخه ی Apple TV این اپلیکیشن از SharePlay پشتیبانی نمی کند.

برای شروع یک جلسه ی SharePlay ، کاربران باید در تماس فعال از طریق FaceTime باشند و اپلیکیشن توییچ را نصب کنند. همه کاربران باید به حساب توییچ خود وارد شوند.

نحوه تماشای جریان Twitch با دوستان با استفاده از SharePlay

  • با همه شرکت کنندگان از طریق FaceTime تماس بگیرید
  • اپلیکیشن توییچ را باز کنید و استریمی را که دوست دارید با هم تماشا کنید پخش کنید
  • تأیید کنید که می‌خواهید استریم را برای همه شرکت‌کنندگان پخش کنید

پس از شروع جلسه SharePlay ، همه تماس‌گیرندگان شرکت‌کننده در یک نقطه از جریان همگام می‌شوند. علاوه بر این ، کنترل‌هایی برای پخش جریانی در دسترس قرار می گیرند. از جمله توقف و پخش. در حین شرکت در تماس ، کاربران به عنوان بینندگان فردی در استریم توییچ حساب می شوند. در نتیجه شرکت کنندگان می توانند با استفاده از حساب های جداگانه خود چت کنند، دنبال کنند، مشترک شوند و تشویق کنند.

ویژگی SharePlay که در رویداد WWDC سالانه اپل در ژوئن 2021 معرفی شد. ویژگی جدیدی که به FaceTime پیوست شده است که به کاربران امکان می‌دهد رسانه‌هایی مانند ویدیو، موسیقی، برنامه‌ها و صفحه نمایش را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*