Discord در حال کار بر روی اپلیکیشن بومی برای مک های M1 می باشد


امید دلیری 13 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Discord در حال کار بر روی اپلیکیشن بومی برای مک های M1 می باشد. این پلتفرم چت و استریم معروف گیمر محور ، کار خود را بر روی نسخه ای مخصوص آغاز کرده است. نسخه ای مخصوص macOS برای مک های مجهز به پردازنده ی اپل سیلیکون Silicon. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Discord اخیراً نسخه جدیدی از Discord Canary – نسخه آزمایشی آلفا را برای macOS منتشر کرده است. این نسخه یک اپلیکیشن بومی مختص تراشه اپل سیلیکون است. برای دانلود آخرین نسخه Discord Canary برای macOS ، می توانید به صفحه Discord Testing Client Page مراجعه کنید. پس از رفتن به این صفحه ، روی پیوند Discord Canary در زیر هدر macOS کلیک کنید. Discord Canary نسخه آلفای کلاینت است.

Discord خاطرنشان می کند که این نسخه ی جدید ، ناپایدارترین نسخه Discord با تعداد زیادی به روزرسانی می باشد. معمولاً اشکالاتی در این نسخه ها وجود دارند. بنابراین از این کلاینت با مسئولیت خود استفاده کنید. از زمان انتشار این نسخه ، وبسایت AppleInsider درخواست های مکرر برای دسترسی به میکروفون و دوربین را مشاهده کرده است. اما هنوز هیچ اشکالی برای توقف نمایش وجود ندارد.

شرکت‌های دیگر اخیراً پس از گذشت بیش از یک سال از معرفی و عرضه تراشه اپل سیلیکون ، اپلیکیشن‌های بومی مخصوص آن را نیز منتشر کرده‌اند. آمازون اپلیکیشن Prime Video را مخصوص تراشه اپل سیلیکون منتشر کرده است. این اپلیکیشن از طریق App Store مک در دسترس است. اپلیکیشن Prime Video به کاربران امکان می دهد مستقیماً فیلم و نمایش تلویزیون خریداری کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*