ساعت هوشمند گوگل به نام Pixel Watch قرار است برای رقابت با اپل واچ در 2022 عرضه شود


امید دلیری 14 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ساعت هوشمند گوگل به نام Pixel Watch قرار است برای رقابت با اپل واچ در 2022 عرضه شود. بر اساس گزارش جدیدی از وبسایت Business Insider ، گوگل در نظر دارد اولین ساعت هوشمند خود را در سال آینده عرضه کند. این امر نشان دهنده پیشرفت گوگل در تولید سخت افزار ساعت هوشمند به جای نرم افزار است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

گوگل تاکنون فقط wearOS را توسعه داده است. سیستم عاملی که این شرکت با سامسونگ و سایرین برای پیاده سازی آن در ارائه ساعت های هوشمند شریک شده است. با این حال گوگل اولین ساعت هوشمند خود را با اسم رمز Rohan برنامه ریزی کرده است که در سال آینده عرضه کند. بر اساس گزارش منتشر شده ، این ساعت دارای طراحی گرد و بدون حاشیه خواهد بود. اوایل ماه آوریل ، Jon Prosser رندرهایی از ظاهر این ساعت ظاهری منتشر کرد.

Jon Prosser گفته است ساعت هوشمند گوگل ممکن است در ماه اکتبر عرضه شود ، اما این امر هنوز محقق نشده است. نام تجاری Pixel Watch با مجموعه محصولات گوگل مطابقت دارد. اما این گزارش می گوید که مشخص نیست گوگل در نهایت چه نامی انتخاب می کند. پیکسل واچ مانند اپل واچ به کاربران کمک می کند تا سلامت و تناسب اندام خود را ردیابی کنند. اپل اولین ساعت هوشمند خود را در سال 2015 عرضه کرد. در سال های پس از آن ، این ساعت ویژگی ها و عملکردهای جدیدی پیدا کرده است.

بعید است که پیکسل واچ برخلاف آخرین اپل واچ در اولین نسخه خود از سنسورهای پیشرفته مانند ECG یا اکسیژن خون استفاده کند. گزارش جدید نشان می دهد که گوگل می خواهد مردم را برای ساعت خود هدف قرار دهد. این شرکت قصد دارد ساعتی طراحی کند که استفاده و پوشیدن آن دست‌کم برای 90 درصد از مردم راحت باشد. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*