نسخه کلاسیک GTA Trilogy در دسترس دارندگان نسخه Definitive قرار گرفت


Matin 17 آذر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

همزمان با انتشار بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition برای پلتفرم‌های مختلف، شرکت Rockstar تصمیم به حذف نسخه کلاسیک بازی‌های GTA 3، GTA Vice City و GTA San Andreas گرفت. با این حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، عرضه ناموفق بازی مذکور باعث شده است که شرکت راک‌استار تصمیم به بازگرداندن نسخه کلاسیک و ارائه آن به خریداران GTA The Trilogy بگیرد.

بر این اساس، تمام بازیکنانی که نسخه ریمستر سه‌گانه جی تی ای را خریدار کرده باشند یا تا قبل از تاریخ 1 جولای 2022 (10 تیر 1401) اقدام به تهیه این بازی کنند، به صورت رایگان به نسخه کلاسیک بازی‌های GTA 3 ،GTA Vice City و GTA San Andreas دسترسی پیدا خواهند کرد. با این حال هیچ تاریخ مشخصی برای اضافه شدن نسخه کلاسیک آثار مذکور به فروشگاه Rockstar و امکان خرید جداگانه آن‌ها اعلام نشده است. همچنین توضیحی در رابطه با بازگشت نسخه کلاسیک GTA The Trilogy به استیم یا دیگر فروشگاه‌های عرضه نسخه کامپیوتر بازی‌های مختلف ارائه نشده است.

در روز‌های آتی آپدیتی برای بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در دسترس قرار خواهد گرفت که تعدادی از مشکلات و ایرادات بازی ذکر شده رفع خواهند شد و تجربه بازی بهبود پیدا خواهد کرد. شرکت Rockstar وعده داده که با انتشار آپدیت‌های بیشتر بازی GTA The Trilogy را به سطحی از کیفیت برساند که شایسته آن بوده و بازیکنان خواهان آن هستند.

نسخه کلاسیک GTA Trilogy

تاریخ برای عرضه جداگانه نسخه کلاسیک GTA Trilogy اعلام نشده است

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. در سال آینده میلادی این بازی برای پلتفرم موبایل و سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS نیز عرضه خواهد شد.

آیا تا‌کنون بازی GTA The Trilogy را تجربه کرده‌اید؟ نظر شما در مورد این اثر چیست؟ آیا خواهان بازگشت نسخه کلاسیک بازی‌های GTA 3، GTA Vice City و GTA San Andreas هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*