تریلری جدید از نسخه پی سی بازی God of War


Matin 18 آذر 1400 مدت 2 دقیقه

بازی «خدای جنگ» (God of War) که از انحصاری‌های پلی استیشن 4 بود، در تاریخ 14 ژانویه 2022 مصادف با 24 دی ماه برای پی سی منتشر خواهد شد. ساعاتی پیش تریلر جدیدی از نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان به نمایش گذاشته شد که ویژگی‌های مخصوص این بازی روی PC را نشان می‌دهد.

این تریلر جذاب را تماشا کنید:

یکی از بهترینِ این ویژگی‌ها، افزوده شدن DLSS انویدیا به بازی است؛ این قابلیت به افزایش وضوح تصویر کمک می‌کند. همچنین کیفیت بافت‌ها را تا حد زیادی بالا می‌برد و در افزایش نرخ فریم نیز نقش بسزایی دارد.

سایه‌پردازی‌های بهتر، انعکاس تصویر، وضوح تصویر 4K و نرخ فریم کاملا بدون محدودیت از دیگر ویژگی‌های God of War هستند. قابل ذکر است که این عنوان از دوال‌شاک و دوال‌سنس نیز کاملا پشتیبانی می‌کند.

فضای مورد نیاز برای نصب بازی God of War در رایانه‌های شخصی نیز 70 گیگابایت اعلام شده است. همچنین در مشخصات سیستم موردنیاز برای اجرای بازی هم می‌بینیم که استفاده از SSD پیشنهاد شده که می‌تواند کار را کمی برای کاربران رایانه‌های شخصی سخت سازد.

در کنار این تریلر، مشخصات سیستم موردنیاز و سیستم پیشنهادی بازی هم اعلام شد. که خبر از بهینه  بودن خوب بازی God of War پی سی می‌دهد. شما می‌توانید در تصویر زیر به جزئیات پی ببرید:

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*