سریال Truth Be Told برای فصل سوم تمدید شد


امید دلیری 18 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Truth Be Told برای فصل سوم تمدید شد. اپل تی وی پلاس این سریال درام خود را که برنده جوایز مختلفی شده برای فصل سوم تمدید کرد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Truth Be Told (افشای حقیقت) یکی دیگر از سریال های محبوب سرویس‌ اشتراک تلویزیون انجصاری اپل یعنی +Apple TV است که براساس رمان Are You Sleeping اثر Kathleen Barber به نویسندگی و تهیه کنندگی Nichelle Tramble Spellman می باشد.ژانر این سریال درام و درام جنایی است. اولین قسمت آن در تاریخ 6 دسامبر 2019 پخش شد. موسیقی متن این سریال اثر John Paesano توسط Lakeshore Records نیز در همان روز منتشر شد.

در 5 مارس سال 2020 ، اپل این مجموعه را برای فصل دوم تمدید کرد.همچنین یک فیلم سینمایی از این مجموعه در تاریخ 26 نوامبر 2019 منتشر شد.از بازیگران این سریال می توان Octavia Spencer در نقش Aaron Paul ، Poppy Parnell در نقش Warren Cave و Lizzy Caplan در نقش خواهران دوقلو Josie و Lanie Buhrman را نام برد. اکنون این سریال برای فصل سوم هم تمدید شده است.

اپل در مورد سریال Truth Be Told می گوید : این سریال نگاهی منحصر به فرد به وسواس آمریکا در مورد پادکست های جنایی واقعی ارائه می دهد. همچنین بینندگان خود را به چالش می کشد. به این ترتیب عواقب آن را در صورت اجرای عدالت در صحنه عمومی در نظر بگیرند. فصل دوم این سریال کیت هادسون را در اولین نقش اصلی خود در یک سریال تلویزیونی معرفی کرد. برای فصل سوم این سریال ، Maisha Closson به عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*